کد خبر : 1478830 | 14 آذر 1396 ساعت 16:35 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: شانس صعود داریم و تعطیلی لیگ ایراد ندارد

سرمربی پیکان می گوید با توجه به شانس تیم ملی تعطیلی لیگ به خاطر جام جهانی ایراد ندارد.

جلالی: شانس صعود داریم و تعطیلی لیگ ایراد ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی سرمربی پیکان بعد از شکست برابر سایپا در جمع خبرنگاران گفت: ما بازی بدی انجام ندادیم و بازی همیشگی خود را انجام دادیم؛ اما سایپا بهتر از مهره های موثر خود استفاده کرد. ما در حمله هیچ قدرتی نداشتیم و مشکلات ما ادامه داشت. در بازی های اخیر نیز این مشکلات را داشتیم. 6 یار خود را به دلایل مختلف نداشتیم؛ اما بازی به شکلی نبود که ما بازنده باشیم. این نتیجه غیر منصفانه ترین نتیجه ای بود که اتفاق افتاد.

 

او افزود: کار ما مجموعا بد نبود و می توانستیم بهتر عمل کنیم. نیازمند مقداری ترمیم هستیم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.


جلالی درباره پیشنهاد کی روش برای حضور بازیکنان در تیم ملی، عنوان کرد: وقتی تیم قرار است به جام جهانی برود و از تیم نیز انتظار داریم، باید آنچه او می خواهد را انجام دهیم. وقتی یازده بازی در 5 ماه انجام می شود و 4 بازی را در 10 روز، یعنی مربی باشگاهی به حساب نمی آید. البته ایرادی ندارد. تیم من را امروز و بازی استقلال دیدید و وقتی ما دو محروم اشتباه داشتیم، کار سخت می شود. تیمی که بعد از دو یا سه بازی تعطیل می شود و سپس در 10 روز 3 بازی انجام می دهد، فشار تحمل می کند. کیفیت بازی را هم دیدید و شما بگویید من به عنوان مربی چه کار کنم؟ البته ارزش دارد که برای حضور موفق تیم ملی در جام جهانی همه با کی روش همکاری کنیم و الان نیز ارزش دارد که همه همکاری کنیم.

 

سرمربی پیکان در ادامه اضافه کرد: ایرادی ندارد و من فکر می کنم در نهایت این وظیفه ما است که به خاطر تیم ملی انعطاف داشته باشیم. جام جهانی در پیش است و هیچ چیز از جام جهانی مهم تر نیست. ما تیم مهمی در دنیا هستیم و گروه بدی در جام جهانی نداریم. فرض کنید من اگر سرمربی تیم ملی افغانستان باشم و بعد از 7 سال بخواهم با ایران بازی کنم، راحت نمی بازیم. بازی با پرتغال یک فرصت است، زیرا مربی ما 7 سال در تیم حضور داشته و حالا با تیم قبلی او بازی داریم. مراکش نیز کمتر از نیجریه 2014 نیست و این موضوع خیلی خوب است. مربی ما هم نشان داده بعد از هر اردو تیم ما بهتر شده و پس ارزش دارد که وقفه های بیشتر را تحمل کنیم.

 

جلالی درباره شانس تیم ملی برای صعود از جام جهانی، گفت: نباید توقع صعود داشته باشیم؛ اما شانس داریم. در این سه سال اخیر نشانه های مثبتی دیدیم. ما 2 بار رفت و برگشت با کره بازی کردیم و آنها اسیر ما بودند. یا در دیدار روسیه نیز نمایش خوبی داشتیم و این موضوع نشان می دهد تیم ملی خوب و با شخصیتی داریم. البته نباید تیم را تحت فشار بگذاریم. در نهایت عقیده دارم که می توانیم امیدوار باشیم. بازی اول ما حکم فینال را دارد و بازی با اسپانیا بسیار سخت است و شبیه بازی با آرژانتین خواهد بود که ما عالی کار کردیم. پرتغال نیز تیمی است که تیم های متوسط اروپا از آن امتیاز گرفتند و مربی ما نیز این تیم را کامل می شناسد. ما شانس داریم؛ اما نباید زیر فشار باشیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: در بازی مراکش و با حضور مربی فرانسوی با یک تیم آفریقایی بازی نداریم و آنها شبیه به تیم های اروپای غربی بازی می کنند که این موضوع برای ما یک شانس است. من فکر می کنم که ما شانس صعود داریم و اگر وقفه داشته باشیم در لیگ برتر، ایرادی ندارد.

دیدگاه‌ها