کد خبر : 1479079 | 15 آذر 1396 ساعت 16:51 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

با دو شکست و یک تساوی 

مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) نمی‌برند

شاگردان محمدرضا مهاجری در هفته پایانی نیم فصل اول در خانه مقابل گسترش فولاد تن به شکست دادند. آنها این شکست را در ورزشگاه امام رضا پذیرفتند.

مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) نمی‌برند

به گزارش "ورزش سه" ورزشگاه امام رضا(ع) که پس از فراز و نشیب های زیادی در لیگ برتر مورد استفاده تیم های مشهدی قرار گرفته است برای آنها تاکنون خوش یمن نبوده است. استادیوم امام رضا که برای اولین بار در مسابقه دو تیم سیاه جامگان و صنعت نفت آبادان افتتاح لیگ برتری شد، سودی برای مشهدی ها نداشت و آنها مسابقه را واگذار کردند. 


دیدار تیم های سیاه جامگان و صنعت نفت آبادان تنها استفاده سیاه پوشان از ورزشگاه امام رضا(ع) بوده است اما پس از افتتاح نوبت به شاگردان مهاجری رسید تا از ورزشگاه خانگی جدید خود استفاده کنند. آنها در اولین مسابقه خود در ورزشگاه امام رضا(ع) از تیم فولاد خوزستان میزبانی کردند که حاصل آن نتیجه مساوی 2 بر 2 بود. سپس این استادیوم برای ترمیم چمن به تعطیلات رفت تا اینکه امروز پس از یک ماه مورد استفاده قرار گرفت و مجددا در اختیار شاگردان مهاجری بود اما آنها این بار طعم شکست را در این استادیوم چشیدند و بازی خود مقابل گسترش فولاد که در هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است را واگذار کردند تا طلسم پیروز نشدن تیم های مشهدی در ورزشگاه تازه تاسیس و مدرن امام رضا(ع) همچنان برپا باشد.


اگر طبق برنامه اعلام شده از استادیوم استفاده شود، باید در هفته اول نیم فصل دوم در اول دی ماه در این استادیوم شاگردان مهاجری برای سومین بار از آن استفاده کنند و از تیم مدعی پیکان میزبانی کنند. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا شاگردان مهاجری می توانند طلسم پیروز نشدن مشهدی ها در ورزشگاه امام رضا(ع) را بشکنند یا کماکان تیم های مشهدی نخواهد توانست از ورزشگاه مجهز خود به نتیجه برسند.

دیدگاه‌ها