کد خبر : 1479106 | 15 آذر 1396 ساعت 17:51 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

حق طبیعی ما را روی چه حسابی گرفته اند؟

درخشان: باید ما را جایگزین ذوب‌آهن در آسیا کنند

سرمربی نفت تهران اعلام کرد تیمش با کمبود بازیکن مواجه است و باید نفراتی را به خدمت بگیرد.

درخشان: باید ما را جایگزین ذوب‌آهن در آسیا کنند

به گزارش "ورزش‌سه"، حمید درخشان بعد از شکست نفت تهران مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی بدی نبود؛ اما با توجه به اینکه 5، 6 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت همراه نداشتیم کار برای ما سخت شد. ذوب آهن تیم کاملی است و کارهای پیش فصل را انجام داده؛ اما ما آنها را نداشتیم. بضاعت ما همین است و کاری نمی شود کرد. به ذوب آهن تبریک می گویم؛ اما فکر می کنم خوب کار کردیم.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه زمانی که به تیم اضافه شدم لیست پر شده بود، تلاشم بر این بود که با همین بازیکنان لیگ را پیش ببریم. نیاز به جذب 6 بازیکن داریم تا با رقبا پا به پا حرکت کنیم. در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم تا نیم فصل دوم تیم خوبی داشته باشیم.


سرمربی نفت تهران درباره جذب بازیکنان جدید در نیم فصل عنوان کرد: در تلاش برای جذب بازیکن هستیم؛ اما تا قبل از اینکه نقل و انتقالات آغاز شود با کسی مذاکره نکردیم. در 2 روز آینده تلاش خود را می‌کنیم تا حتی اگر توانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم و در نیم فصل دوم نفت متفاوتی را ببینید.


درخشان درباره نیمکت نشینی آل کثیر در مصاف با ذوب آهن افزود: آل‌کثیر مصدوم بود و 3 روز تمرین نکرده بود و سعی کردیم با به میدان فرستادن او به تیم کمک کند که کارایی لازم را نداشت.


وی درباره حضور نفت با اتوبوس در اصفهان افزود: وارد این جزییات نمی شویم؛ ولی امیدوارم از این شرایط خارج شویم.


درخشان درباره حذف نفت از آسیا و انجام قرعه کشی لیگ قهرمانان گفت: نامه کفاشیان به ای اف سی کاملا صحت دارد. کفاشیان پیگیر این موضوع است. شما نمی توانید قهرمانی یک تیم را بگیرید و به تیم دیگری ببخشید. حق ما این است که به آسیا برویم. بعضی تشخیص دادند به آسیا برود، نمی دانم موضوع چیست. ما باید تیم را تقویت کنیم. می خواهم بگویم اگر حرف از پاکی و جوانمردی می زنیم، از این مسائل می گوییم.

وی در پایان گفت: حق طبیعی خودمان را می خواهیم بگیریم. نمی خواهیم جای تیم دیگری به آسیا برویم. این حق را از ما گرفتند و باید اسم جابه‌جا شود. چطور ذوب آهن را جایگزین ما کردند، باید ما را جایگزین ذوب آهن در آسیا کنند.

دیدگاه‌ها