کد خبر : 1479150 | 15 آذر 1396 ساعت 18:49 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی: ذوب‌آهن بلندقدترین تیم ایران است

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: ذوب‌آهن بازیکنان بلند قد زیادی در اختیار دارد و به همین دلیل در یارگیری به مشکل برخوردیم.

نصرتی: ذوب‌آهن بلندقدترین تیم ایران است

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در آخرین دیدار از نیم‌فصل اول لیگ هفدهم در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چند نفر از بازیکنانمان را در این بازی نداشتیم. دو، سه نفر از بازیکنان مصدوم بودند و یکی، دو بازیکن محروم هم داشتیم.البته فکر می‌کنم در مجموع خوب دفاع کردیم. ذوب آهن هم تیم خوبی است و در این بازی از شرایط میزبانی استفاده کرد.

نصرتی تصریح کرد: با وجود حواشی که پیرامون نفت وجود دارد، تمرکز لازم را نداریم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران اشاره کرد: ذوب آهن بر روی ضربات ایستگاهی خیلی کار کرده بود. فکر می‌کنم ذوب‌آهن واقعاً بلند قدترین تیم لیگ برتر است چون بازیکنان بلندقدی مثل وحید محمدزاده، مرتضی تبریزی و ... دارد.. واقعاً ما در یارگیری به مشکل برخوردیم و در نهایت ذوب آهن توانست از یک موقعیت استفاده کند و پس از دریافت اولین گل شیرازه تیم ما بهم ریخت.فکر هم می کنم دومین گلی که وارد دروازه ما شد آفساید بود.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به اینکه نیم‌فصل دوم را چطور می‌بیند،گفت :برای نیم فصل دوم باید صبر کرد و ما هم مثل شما منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی برای نفت می‌افتد.

دیدگاه‌ها