کد خبر : 1479227 | 15 آذر 1396 ساعت 23:23 | 57.3K بازدید | 0 دیدگاه

مسی: بردن توپ طلا دیگر برایم در اولویت نیست

لیونل مسی، ستاره بارسلونا، تایید کرد که بعد از بردن 5 توپ طلا، دیگر رسیدن به جوایز فردی برایش اولویت نیست.

مسی: بردن توپ طلا دیگر برایم در اولویت نیست

به گزارش "ورزش سه"، مسی با توپ طلایی که در سال 2015 به دست آورد، به اولین بازیکنی تبدیل شد که توانست پنج بار این جایزه را از آن خود کند، رکوردی که کریس رونالدو با بردن توپ طلای امسال می تواند به آن برسد؛ اما مسی احساس می کند بعد از بردن 5 توپ طلا، دیگر به اندازه گذشته تمایلی به بردن این جایزه ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" در واقع، من بیشتر به عناوین تیمی علاقه مند هستم. بردن همه آنچه تا به حال به آن رسیدم، احساس زیبایی داشت؛ به ویژه چند عنوان اول؛ اما پس از آن، دیگر بردن جوایز فردی کمتر برایم اولویت داشت.

 

 

1255635

 

دوست دارم همچنان با تیم به دستاوردهای بزرگ برسم، به ویژه قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ. همچنین بردن جام هایی که با تیم ملی چند بار به آن نزدیک شدم؛ اما نبردیم همچنان برایم اولویت است."

 

مسی در چند مراسم توپ طلا با پوشیدن کت و شلوارهایی با طرح های غیرمعمول، سر و صدای زیادی ایجاد کرد. او در این مورد هم گفت:" این احساس را داشتم که کت و شلوار متفاوت بپوشم. من همیشه کت و شلوار مشکی می پوشیدم؛ اما بعد رنگ های دیگر را امتحان کردم و طوری شده بود که همه منتظر بودند که ببینند من چه می پوشم. بنابراین من چند سال بیشتر به پوشیدن آن کت و شلوارها ادامه دادم؛ اما حالا همه چیز به شرایط عادی برگشته است."

دیدگاه‌ها