کد خبر : 1479273 | 16 آذر 1396 ساعت 09:15 | 218.9K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور پر رنگ خارجی‌ها؛

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر

بازیکنان خارجی نقش پر رنگی در تیم منتخب هفته پایانی نیم فصل داشتند.

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به پایان رسید. در این هفته ستاره های زیادی به درخشش خود ادامه دادند و البته چند بازیکن نیز توانستند در آخرین روز نیم فصل برای اولین مرتبه در ترکیب تیم خود بدرخشند تا نیم فصل فوتبال ایران با اتفاقات جذابی به پایان برسد. تیم منتخب ورزش سه در هفته پانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:


دروازه بان:


سید حسین حسینی(استقلال)


سپاهان همواره برای سید حسین حسینی یادآور خاطرات خوب است. دروازه بان استقلال فصل گذشته نیز در هفته پانزدهم به دروازه استقلال رسید و این بار توانست در جدال با این تیم در آستانه پایان نیم فصل بارها و بارها مهاجمان تیم کرانچار را ناکام بگذارد. دروازه بان آبی های تهرانی در این دیدار به روند گل نخوردن های خود ادامه داد و حالا با بیش از 500 دقیقه گل نخوردن یکی از مدعیان حضور در تیم ملی است.

 

1258447

 

مدافعان:


سید جلال حسینی(پرسپولیس)


با بازگشت حسینی به خط دفاعی تیم برانکو، پرسپولیس باز هم صلابت همیشگی خود را در زمین مسابقه پیدا کرد. خط دفاع پرسپولیس به رهبری سید جلال حسینی هفته هاست که تیم های حریف را ناکام گذاشتند و در ادامه این روند سپیدرود رشت ناکام جدید برابر سید جلال حسینی و دیگر مدافعان پرسپولیس بود. حسینی در استان زادگاه خود نمایش بسیار خوبی برابر تیم سپیدرود داشت تا قرمزها با کلین شیت و برد به تهران بازگردند.

 

1258441

 

عبدالله ناصری(فولاد خوزستان)


مدافع فولاد خوزستان در روزی که تراکتورسازی به دنبال کسب سه امتیاز بود و حملات زیادی را روی دروازه تیم پورموسوی طراحی کرده بود موفق عمل کرد و بارها توانست خط حمله تیم گل محمدی را متوقف کند. نمایش قابل قبول ناصری باعث شد تا این بازیکن در تیم منتخب هفته ورزش سه قرار بگیرد.

 

1258448

 

میثم تیموری(پارس جنوبی)


مدافع تیم تارتار در روزی که پارسی ها موفق شدند روند ناکامی خود را تغییر دهند، یکی از بهترین های این تیم بود. پارس جنوبی در دیدار خانگی برابر مشکی پوشان دقایق زیادی مجبور به دفاع شد؛ اما تیموری و دیگر مدافعان این تیم با عملکرد خوب خود اجازه باز شدن دروازه فروزان را ندادند. تیموری در حملات پارس جنوبی نیز نقش آفرینی کرد تا نماینده تیم شگفتی ساز نیم فصل اول در هفته پایانی نیم فصل باشد.

 

1258445

 

هافبک ها:


امید ابراهیمی(استقلال)


هافبک مورد علاقه سرمربیان استقلال در آخرین روز نیم فصل به فرم خوب خود رسید. ابراهیمی برابر سپاهان تیم سابق خود با بازوبند در زمین ظاهر شد و آنقدر نمایش خوبی داشت که شفر در نشست مطبوعاتی بارها از این بازیکن تجلیل کند و او را در کنار جپاروف بهترین بازیکن زمین مسابقه بداند. ابراهیمی در پست جدید خود و با شرح وظایف متفاوت حالا باز هم مرد اول خط میانی استقلال است.

 

 

محسن مسلمان(پرسپولیس)


هافبک قرمزپوشان بعد از چند هفته سخت باز هم درخشش خود را از سر گرفته است. مسلمان در دیدار با سپیدرود مانند دیدارهای گذشته پرسپولیس نمایش بسیار خوبی داشت و توانست با نمایش قابل قبول خود در مرکز زمین خط هافبک پرسپولیس را در یکی از دیدارهای سخت خارج از خانه متحول کند تا قرمز ها 3 امتیاز کلیدی در مسیر قهرمانی را کسب کنند. مسلمان پایه گذار تنها گل این تیم نیز بود تا حالا دوباره مهره ای کلیدی برای تیم برانکو باشد.

 

1258444

 

سرور جپاروف(استقلال)


ثبت دو گل زده در کنار یک نمایش فوق العاده دیگر باعث شده تا این بازیکن مهره ای کلیدی در تیم شفر باشد. جپاروف مغز متفکر استقلال در مرکز زمین است و با ادامه درخشش او استقلالی ها می توانند در نیم فصل دوم به کسب نتایجی متفاوت نسبت به نیم فصل اول فکر کنند. جپاروف به اندازه ای در زمین مسابقه خوب عمل کرد که شفر و کرانچار بارها او را در نشست خبری تحسین کردند تا ارزش مرد سال‌های پیشین آسیا در چنین روزهایی برای استقلال مشخص شود.

 

 

مگنو باتیستا(نفت آبادان)


در ادامه روند نتیجه گیری نفت آبادان باز هم یک بازیکن خارجی نقش پر رنگی در این موضوع داشت. باتیستا رهبر تیم کمالوند در میانه میدان بود و نفتی ها توانستند برابر استقلال خوزستان ضمن بسته نگه داشتن دروازه خود، یک مرتبه به گل برسند تا پایان خوشی در نیم فصل داشته باشند.

 

1258446

 

علی قلی زاده(سایپا)


مهاجم جوان سایپا باز هم برای تیم دایی درخشید. قلی زاده پایه گذار تنها گل این تیم بود تا باز هم در روند بردهای سایپا تاثیر مستقیم داشته باشد. این مهاجم جوان که پدیده نیم فصل اول لیگ برتر بود، یکی از موثرترین بازیکنان تیم علی دایی محسوب می شود و سرمربی نارنجی پوشان حساب ویژه ای روی درخشش این بازیکن در ادامه فصل باز کرده است.

 

1258453

 

مهاجمان:

 

پیمان بابایی(گسترش فولاد)


مهاجم جوان گسترشی ها به درخشش خود ادامه داد تا گسترش فولاد از انتهای جدول فاصله بگیرد. بابایی که در هفته های گذشته گل های حساسی برای این تیم زده بود برابر پدیده نیز در خارج از خانه گلزنی کرد تا نشان دهد یکی از بازیکنان تاثیر گذار و مدعی لیگ برتر در این فصل است. این مهاجم جوان با درخشش خود به خوبی جواب اعتماد کریمی را داد و حالا یکی از مهره های اصلی گسترش فولاد است.

 

1254980

 

کی روش استنلی(ذوب آهن)


مهاجم پرحاشیه ذوبی ها نیم فصل اول حضور در ایران را با یک گل جشن گرفت. گلزنی کی روش استنلی نه تنها اعتماد به نفس دوباره ای به این بازیکن داد، بلکه کمک کرد تا قلعه نویی نیم فصل را با آرامش به پایان ببرد. مهاجم برزیلی ذوب آهن برابر نفت تهران در نبردهای هوایی بسیار خوب عمل کرد و با گلزنی روز خود را تکمیل کرد تا در تیم منتخب هفته قرار بگیرد.

 

1258443

دیدگاه‌ها