کد خبر : 1479324 | 16 آذر 1396 ساعت 14:43 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر تیم فوتبال ذوب آهن:

رفتار تراکتوری‌ها مغایر اخلاق و قانون است

مدیر تیم فوتبال ذوب آهن گفت: براساس قوانین فیفا تماس‌‌های باشگاه تراکتورسازی با بازیکنان ما غیر قانونی است و تحمیل فشار بر باشگاهی برای جدا کردن بازیکنانش هویت آن باشگاه را دچار ضربه می‌کند.

رفتار تراکتوری‌ها مغایر اخلاق و قانون است

به گزارش "ورزش سه"، علی شجاعی درباره تماس‌های باشگاه تراکتورسازی با چند بازیکن ذوب‌آهن اظهار داشت: پیش از فصل نقل و انتقالات نیم فصل، باشگاه تراکتورسازی اقدام به صحبت و مذاکره با چند بازیکن ما کرده، این در حالی است که این اقدام از نظر اخلاقی جایگاهی ندارد و به لحاظ آموزه‌های دینی نیز عمل قابل قبولی نیست.


وی افزود: در آموزه‌های دینی ما آمده است که وقتی به دنبال خرید مال یا محصولی هستید باید مالک او را راضی کنید، به عنوان نمونه وقتی ما به دنبال خرید یک خودرو هستیم صاحب آن خودرو را راضی می‌کنیم، حالا صحبت از بازیکنانی است که سال‌های زیادی برای پرورش آنها زحمت کشیده شده است و همگی انها با ذوب اهن قرارداد دارند. مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: این نخستین بار نیست که باشگاه تراکتورسازی دست به اینگونه رفتارها می‌زند، پیش از این برای حضور هادی محمدی، بازیکنان امید ذوب اهن و بازیکنان دیگر تیم‌ها نیز چنین اقدامی را شاهد بودیم و باید بگوییم در این کار خیری وجود ندارد.


وی با بیان اینکه آقایان تاج، ساکت و دیگر مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید از هویت باشگاه‌ها دفاع کنند در غیر این صورت متحمل کوتاهی شده‌اند، افزود: وقتی 3 بازیکن تیم به اجبار راهی تیم دیگری شوند به هویت یک باشگاه ضربه وارد می‌شود.


شجاعی گفت: محروم بودن تراکتورسازی در پنجره نقل و انتقالات قبل توجیهی بر این نیست که به خاطر فقر بازیکن خود در فرصت بعدی نقل و انتقالات بخواهند فشاری به دیگر تیم‌ها وارد کنند.


مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه براساس قوانین فیفا این تماس‌ها با بازیکنان ما غیر قانونی است، تصریح کرد: در طول زمان نیز می‌بینیم که تراکتورسازی آن طور که باید و شاید نتوانسته بهره مندی کاملی از حضور خود در لیگ داشته باشد و تاکنون موفق به کسب جام نشده‌ است، شاید به همین خاطر است که باشگاه‌های سازنده از اینکه بازیکنان خود را به اجبار به این باشگاه بدهند راضی نیستند و خیر این موضوع به این باشگاه نمی‌رسد.

دیدگاه‌ها