کد خبر : 1479370 | 16 آذر 1396 ساعت 23:17 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

ریه کا 2 - 0 میلان؛ دومین شکست روسونری با گتوزو

ریه کا موفق شد در دیداری تشریفاتی در لیگ اروپا با 2 گل روسونری را مغلوب کند.

ریه کا 2 - 0 میلان؛ دومین شکست روسونری با گتوزو

به گزارش "ورزش سه"، میلان که صعود خود را به مرحله بعد را قطعی کرده بود، در دیداری تشریفاتی 0-2 مغلوب ریه کا شد.

 

بازی با برتری ریه کا آغاز شد و این تیم در همان دقیقه 7 با ضربه ایستگاهی فوق العاده پولیچ موفق شد به زیبایی گل اول بازی را به ثمر برساند. در ادامه، میلان که از گل زودهنگام تیم میزبان شوکه شده بود تلاش زیادی برای جبران کرد اما در خلق موقعیت مهم موفق نبود. در دقیقه 31 باز هم پولیچ این بار روی ارسال وسوویچ فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما در استفاده از موقعیت خود ناتوان بود.

 

در دقیقه 37 و روی همکاری زاپاتا و کروتونه میلان می توانست به گل تساوی دست یابد اما مهاجم روسونری از این فرصت استفاده مناسبی نکرد تا در نهایت 45 دقیقه اول با برتری 0-1 ریه کا پایان یابد.

 

 

1258594

 

 

با شروع نیمه دوم باز هم این میزبان بود که حملات خود را روی دروازه میلان آغاز کرد و در همان ابتدا نیز به گل رسید. روی ارسال کورویچ از جناح چپ، این گارانووچ بود که با ضربه ای تمام کننده از درون محوطه زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

 

در دقیقه 51 وسوویچ فرصت خوبی برای زدن گل سوم ریه کا داشت اما پالتا موفق شد دروازه روسونری را نجات دهد. در دقیقه 68 و با یک ضربه کرنر، لوکاس بیلیا می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما این فرصت هم برای تیم گتوزو از دست رفت.

 

در دقیقه 77 و روی یک ضربه ایستگاهی باز هم میلان توسط بیلیا صاحب موقعیت شد اما این بار هم فرصت به راحتی و با بی دقتی هافبک میلان از دست رفت.

 

در ادامه روسونری تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشت که به ثمر ننشست تا در نهایت در دومین تجربه مربیگری گنارو گتوزو، میلان 0-2 مغلوب ریه کا شود.

دیدگاه‌ها