کد خبر : 1479502 | 17 آذر 1396 ساعت 16:24 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورد عجیب پولدارهای کشتی

تیم کشتی بیمه رازی که اکثر ستاره های ایران و جهان را برای سومین قهرمانی خود در رقابت های باشگاه های جهان دور هم جمع کرده بود با شکست مقابل نماینده ساری از ادامه مسابقات انصراف داد.

مورد عجیب پولدارهای کشتی

به گزارش "ورزش سه"، تا ساعاتی دیگر قهرمان چهارمین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان معرفی می شود تا یکی از دو تیم مرکوری آمریکا یا ایزی پایپ کاشان کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند. نکته جالب توجه این رقابت ها کناره گیری قهرمان دو دوره گذشته این مسابقات است که امسال با ترکیبی پر از ستاره پا به رقابت ها گذاشته بود.


ستاره هایی چون ختیک تسابولوف، انور گدویف، محمد جواد ابراهیمی، عبدالرشید سعدالله یف، مجتبی گلیج و کمیل قاسمی ترکیب این تیم را تشکیل می دادند؛ اما این ستاره ها حتی موفق به حضور در دیدار نیمه نهایی هم نشدند. جمع قهرمانان المپیک می رفت تا سومین قهرمانی بیمه رازی را به همراه داشته باشد؛ اما شکست آنها مقابل ستارگان ساری شوک بزرگی به مسابقات وارد کرد.


سرمربیگری این تیم را که غلامرضا محمدی بر عهده داشت پس از این شکست حاضر به ادامه رقابت ها نشدند و با کناره گیری از مسابقات یکی از عجیب ترین اقدامات جام باشگاه های جهان را رقم زدند.

دیدگاه‌ها