کد خبر : 1479578 | 18 آذر 1396 ساعت 08:22 | 36.9K بازدید | 2 دیدگاه

برانکو - کمالوند؛ تهاجمی و به نفع پرسپولیس!

رویارویی برانکو ایوانکوویچ و فراز کمالوند همیشه جذاب، تهاجمی و اکثرا به نفع مرد کروات بوده است.

برانکو - کمالوند؛ تهاجمی و به نفع پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، اولین مصاف این دو، در هفته بیست و نهم لیگ چهاردهم بود که در نهایت به نفع گسترش فولاد خاتمه یافت؛ اما برانکو خیلی زود انتقام آن دیدار را در تهران و تبریز گرفت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در بازی رفت لیگ پانزدهم با تک گل بنگستون، تبریزی ها را مغلوب کردند و در یادگار امام هم ۴ بار دروازه نوشی صوفیانی را گشودند تا انتقام سختی از فراز کمالوند و آبی پوشان آذربایجان گرفته باشند.

 

فصل بعدی که برانکو و پرسپولیس برای قهرمانی مصمم تر از همیشه بودند، در هفته پنجم به کمالوند و گسترش رسیدند و با تک گل امیری این تیم را در تبریز مغلوب کردند. بازی برگشت اما جنجالی تر و جذاب تر بود؛ ولی در آخر بازهم این سرمربی کروات سرخ ها بود که پیروز از میدان خارج شد، این بار طارمی برای پرسپولیس گلزنی کرد تا آخرین مصاف این دو مربی نیز به نفع ایوانکوویچ خاتمه یابد.

 

اما جدا از نتایج، دیدار این دو سرمربی همیشه فوتبالی مهیج و جذاب را رقم زده است. کمالوند در اکثر مواقع، با سبکی تهاجمی پای به میدان می‌گذارد و هراسی از باخت ندارد. حال او صنعت نفتی را در اختیار دارد که معروف به بازی زیباست و حضور مهره‌های بومی و تکنیکی در کنار ستارگانی چون شیمبا، کرار و... دست کمالوند را برای ارائه نمایش تهاجمی بازتر از همیشه می‌گذارد.

 

باید دید در ششمین مصاف برانکو و فراز، کدام یک پیروز خواهند بود و نکته جالب این که هیچگاه رویارویی این دو، به تساوی ختم نشده است.

دیدگاه‌ها