کد خبر : 1479622 | 18 آذر 1396 ساعت 10:52 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد ستارگان کشتی جهان؛ اوج جذابیت در تهران

جامی که آزادکار گرجستانی به ایران هدیه داد

برخی از مبارزات فینال کشتی جام باشگاههای جهان دیدنی و نبرد قهرمان های بزرگ دنیا بود.

جامی که آزادکار گرجستانی به ایران هدیه داد

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام باشگاههای کشتی آزاد جهان که در تهران که با استقبال تماشاگران و علاقه مندان به کشتی همراه شده بود، صحنه های جذابی را در دل خود جای داده بود.


بعد از اینکه در ۴ وزن نخست کشتی گیران تیم ایزی پایپ کاشان موفق شدند از سد حریفان آمریکایی خود بگذرند، ورق به یک باره برگشت. شکست در ۳ مبارزه بعدی کشتی را به سوی تساوی پیش برد.


شکست کریمی در کشتی حساس


در این میان علیرضا کریمی، نماینده دسته ۸۶ کیلوگرم که در هفته های اخیر به خاطر اتفاقاتی که در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال برایش رخ داده بود، کانون توجهات قرار داشت، در کشتی فینال نتوانست از سد دیوید تیلور آمریکایی بربیاید. این آزادکار تیم ایزی پایپ کاشان ۳ بر یک در این کشتی سخت شکست خورد و حتی یک بار هم نتوانست حریفش را خاک کند تا رقابت ۲ تیم به سمت مساوی شدن پیش برود.

 

1258769

 


ستاره آمریکایی بازهم درخشید


بدون شک یکی از ستاره های نامدار حاضر در مسابقات جام باشگاههای جهان کایل اسنایدر آمریکایی بود. این کشتی گیر که در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ و در المپیک ۲۰۱۶ با اقتدار قهرمان شده، این بار هم نشان داد در وزن ۹۷ کیلوگرم بی رقیب است. این کشتی گیر آمریکایی با نتیجه ۱۱ بر صفر برابر ولادیسلاو بایتسایف از ایزی پایپ کاشان به برتری رسید تا امیدهای تیم آمریکایی برای رسیدن به قهرمانی بیشتر شود.

 

1258767

 


ایران، برنده نبرد گرجستانی – آمریکایی


با توجه به تساوی ۲ تیم، تمام نگاهها به کشتی وزن ۱۲۵ کیلوگرم بود؛ جایی که گنو پتریاشویلی، کشتی گیر گرجستانی تیم ایزی پایپ کاشان مقابل نیک گویازدوفسکی از آمریکا قرار گرفت. این مبارزه در واقع نبرد نفرات اول و سوم مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پاریس بود. در یک مبارزه حساس و نزدیک در نهایت این گنو پتریاشویلی بود که توانست ۶ بر ۵ به برتری رسیده و عنوان قهرمانی تیمی را به مربیان ایزی پایپ کاشان هدیه کند.

 

1258768


بنابراین بعد از اینکه سال گذشته تیم تایتان مرکوری آمریکا با جام قهرمانی از ایران خارج شد، امسال شرایط برگشت و جام در ایران ماند.

دیدگاه‌ها