کد خبر : 1479686 | 18 آذر 1396 ساعت 15:12 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

5 نفر؛ باثبات‌ترین گلرهای لیگ هفدهم

در میان تیم هایی که در لیگ هفدهم به میدان رفتند تنها 5 تیم اقدام به تغییر دروازه بان اصلی خود نکردند.

5 نفر؛ باثبات‌ترین گلرهای لیگ هفدهم

به گزارش "ورزش سه"، 16 تیم لیگ برتری در دیدارهای لیگ هفدهم از 32 دروازه بان برای حراست از دروازه خود استفاده کردند؛ اما در این میان تنها 5 تیم به دروازه بان های اصلی خود اعتماد کرده و آنها را در هر 15 بازی به میدان فرستادند. رشید مظاهری، محسن فروزان، میلاد فراهانی، فرزین گروسیان و فرناندو ده خسوس 5 دروازه بانی بودند که در تمام دیدارهای لیگ به میدان رفتند. البته در این میان ده خسوس در یکی از دیدارهای گسترشی ها مصدوم شد و بالاجبار در میانه های بازی جای خود را به گلر ذخیره این تیم داد.


با این حساب باثبات ترین دروازه بان های لیگ را می توان بدین ترتیب تقسیم بندی کرد که گلرهای پارس جنوبی جم، ذوب آهن، نفت تهران، تراکتورسازی در هر 1350 دقیقه دیدارهای نیم فصل اول در میدان حضور داشتند و دروازه بان برزیلی گسترشی ها نیز در 1305 دقیقه از این بازی ها به میدان رفته است.


در این میان این دروازه بان ها محسن فروزان با دریافت 11 گل خورده بهترین عملکرد را داشته است و پس از او گروسیان با 18 گل خورده، مظاهری و ده خسوس با 19 گل خورده و میلاد فراهانی با 20 گل خورده حضور دارند، ضمن اینکه ده خسوس در میان این دروازه بان ها توانسته 6 بازی دروازه خود را بسته نگه دارد و پس از او مظاهری و فروزان با 5 کلین شیت، فراهانی با 3 و گروسیان با 2 کلین شیت حضور دارند.

دیدگاه‌ها