کد خبر : 1479859 | 19 آذر 1396 ساعت 11:09 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل پرسپولیس بهترین عملکرد را خواهیم داشت

اسدی: کمالوند تضمین گرفت، تمرین کردیم

کاپیتان صنعت نفت آبادان اعلام کرد تعطیلی دو روزه تمرینات تاثیری روی عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اعتصاب بازیکنان صنعت نفت و تحریم تمرینات به دلیل مشکلات مالی عنوان کرد: واقعیت این است که تیم ما امسال مشکلات مالی زیادی دارد. صحبت هایی از سوی مدیران باشگاه مطرح شده بود و حتی قبل از بازی با استقلال خوزستان گفته شد که بعد از بازی پرداختی هایی به نفرات خواهد شد. با اینکه مسابقه را با برد پشت سر گذاشتیم اما هیچ اقدامی صورت نگرفت و حرفی هم نزدند که ما تصمیم به عدم حضور در تمرینات گرفتیم.


وی ادامه داد: متاسفانه تیم ما مشکلات زیادی دارد. تا الان زیاد مساله را به عشق مردم خوب آبادان و هواداران عزیز صنعت نفت رسانه ای نکردیم اما این شرایط سخت شده است. الان نیم فصل است و هنوز درصد قابل توجهی از مطالبات مان را دریافت نکردیم.


کاپیتان صنعت نفت درباره بازگشت به تمرینات و تصمیم به مسابقه با پرسپولیس تاکید کرد: مسئولان باشگاه قول جدی به کمالوند دادند که تا قبل از بازی حذفی پرداختی داشته باشند. آنها به کمالوند تضمین دادند و وقتی سرمربی مان از ما خواست به خاطر این تضمین تمرین کنیم، ما هم این کار را کردیم.

 

1258983


اسدی همچنین گفت: امسال با وجود مشکلات مالی بهترین نتایج را به دست آوردیم. ما هرگز دنبال ایجاد حاشیه برای صنعت نفت نیستیم و خدا می داند که هرگز کم نگذاشتیم. شما می دانید که ما در جدول تک رقمی هستیم و در جام حذفی نیز به جمع 8 تیم برتر رسیده ایم. تمام حرف مان این است که حق مان را بگیریم. انشاءالله در آینده همه چیز حل می شود و روزهای خوبی را سپری می کنیم.


وی درباره شرایط تیمش قبل از بازی با پرسپولیس بیان کرد: شرایط ما خوب است. با وجود اینکه دو روز تمرین نکردیم اما این موضوع روی تیم تاثیر نمی گذارد و انشاءالله بهترین عملکرد را خواهیم داشت و می توانیم نتیجه مطلوبی نیز به دست آوریم.


اسدی در پایان افزود: پرسپولیس تیم قدرتمندی است؛ آنها قهرمان نیم فصل شده اند، اما ما نیز به واسطه پشتوانه ای که داریم می خواهیم عملکرد خوبی ارائه دهیم و امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها