کد خبر : 1479873 | 19 آذر 1396 ساعت 12:00 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

سروش رفیعی، همچنان خشن‌ترین بازیکن لیگ قطر

هافبک تکنیکی ایرانی، بیشترین تعداد خطا را در لیگ قطر مرتکب شده است.

سروش رفیعی، همچنان خشن‌ترین بازیکن لیگ قطر

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ستارگان قطر تقریبا همزمان با لیگ برتر ایران به پایان نیم فصل اول خود رسید. در این لیگ که چند بازیکن ایرانی در تیم های آن توپ می زنند، مدعیان اصلی قهرمانی یعنی الدحیل، الریان و السد مطابق انتظار در بالای جدول قرار دارند و مرتضی پورعلی گنجی تنها بازیکن ایرانی است که وضعیت تیمی مطلوبی دارد.

 

دیگر لژیونرهای ما یعنی محمد طیبی و سروش رفیعی هرچند بازی های نسبتا خوبی را در تیم هایشان به نمایش گذاشته اند اما در جدول رده بندی بین تیم های انتهایی قرار گرفته اند.

 

نکته منحصر به فردی که سروش رفیعی، هافبک 27 ساله ایرانی باشگاه الخور در این نیم فصل از خود به جای گذاشته، تعداد بالای خطاهای اوست. رفیعی که همواره به یک بازیکن تکنیکی و فانتزی باز شهره بوده است، در مسابقات این فصل لیگ ستارگان قطر با تغییراتی که در نحوه بازی خود به وجود آورده، دوندگی و جنگندگی بیشتری از خود نشان داده است.

 

جنگندگی بالای سروش باعث شده در این یازده هفته که از لیگ قطر سپری شده، با 29 خطا، خشن ترین بازیکن لیگ باشد. البته سروش هفته گذشته هم با 28 خطا از این حیث رکورد دار بود و در بازی آخر تیمش مقابل العربی تنها 3 دقیقه بازی کرد و همان یک خطا برای اخراج شدنش از زمین مسابقه کافی بود.

 

باید دید این تغییر سبک بازی هافبک شیرازی الخور، در نهایت از او بازیکن بهتری می سازد یا اینکه خشونت بر تکنیک در فوتبال این بازیکن غلبه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها