کد خبر : 1479896 | 19 آذر 1396 ساعت 13:39 | 39K بازدید | 2 دیدگاه

حرف‌های مبهم برانکو در رابطه با تمدید قرارداد

سرمربی پرسپولیسی‌ها در نشست مطبوعاتی خود درباره موضوع تمدید قرارداد وی با این تیم جواب‌هایی مبهم به زبان آورد.

حرف‌های مبهم برانکو در رابطه با تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش از این عنوان می شد برانکو ایوانکوویچ مذاکرات خود را با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد آغاز کرده است هنوز در زمینه ادامه حضور او روی نیمکت سرخ ها اتفاقی جدیدی نیفتاده است.

به همین دلیل در جریان نشست مطبوعاتی پیش از آغاز دیدار پرسپولیسی ها برابر صنعت نفت آبادان، برانکو در این باره توسط خبرنگاران سوال پیچ شد اما پاسخ هایی مبهم تحول به آنها ارائه داد. پاسخ هایی که هیچ پرده ای از تصمیم وی و باشگاه برنداشت تا حداقل مشخص شود در چه صورتی وی می تواند به همکاری خود با سرخ ها ادامه دهد.


در حالی که گفته می شد او امروز برای تمدید قرارداد راهی باشگاه خواهد شد، درباره اختلاف نظری که در خصوص مسائل مالی و موانع موجود در آن برای تمدید قرارداد مطرح است اینطور پاسخ داد: اختلاف و مشکلی وجود ندارد. فقط بحث‌مان تسویه بدهی‌های باشگاه به من و کادرفنی طی یکی دو سال اخیر بوده است و این موضوع الان در حال انجام است و طبیعی است که بعد از حل شدن این موضوع کار را ادامه می‌دهیم.


برانکو در ادامه صحبت های ابهام آمیز خود از پیشنهاد جالب توجه الاتفاق عربستان نیز پرده برداشت و در مورد این پیشنهاد گفت: من پیش از این در الاتفاق کار کرده‌ام و نه فقط از الاتفاق بلکه از جاهای مختلف و به کرات با من تماس می‌گیرند و این چیز عجیبی نیست و پیشنهاد می‌آید.


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا به این پیشنهاد فکر جدی و آن را قبول می‌کند یا خیر گفت: می‌بینید که من فعلا این‌جا هستم.
با این حساب، گمانه زنی ها در این باره همچنان ادامه خواهد داشت و هنوز خبری در رابطه با ادامه حضور و یا عدم حضور وی در جمع پرسپولیسی ها در دست نیست.

دیدگاه‌ها