کد خبر : 1479927 | 19 آذر 1396 ساعت 16:20 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتهمپتون 1-1 آرسنال

تساوی ناامیدکننده آرسنال در زمین ساوتهمپتون

آرسنال در زمین ساوتهمپتون به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست پیدا نکرد تا فرصت رسیدن به رتبه چهارم را از دست بدهد.

تساوی ناامیدکننده آرسنال در زمین ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال پس از شکست خانگی 1-3 به یونایتد این هفته به زمین ساوتهمپتون آمده بود تا با کسب سه امتیاز از سنت مری، بتواند شکست سنگین هفته قبل را جبران کند.ساوتهمپتون نیز در بازی قبلی خود یک امتیاز در خانه بورنموث کسب کرده بود و با قرار گرفتن در رده دوازدهم، به بازی آرسنال رده ششمی رسید.

 

 

1259033

 

1259028

 

 

میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زودتر از حد تصور نیز به گل رسید. دقیقه 3 بازی، تادیچ در میان انبوهی از مدافعان آرسنال با یک پاس عمقی، آوستین را صاحب توپ کرد و او هم از درون محوطه جریمه توانست با ضربه ای دقیق دروازه پتر چک را باز کند.

تادریچ یک دقیقه بعد می توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد ولی این بار گلر آرسنال واکنش خوبی داشت و توپچی ها را در بازی نگاه داشت.

 

 

1259031

 

 

آرسنال برای جبران گل خورده به آب و اتش زد و صاحب دو بخت خوب گلزنی هم شد که در هر دو ناکام ماند. 

دقیقه 32 ضربه آرون رمزی را گلر ساوتهمپتون به زیبایی مهار کرد و در دقایق پایانی نیمه اول نیز ضربه کاشته الکسیس سانچس با فاصله راهی اوت شد تا نیمه اول با همان یک گل به سود قدیس ها به اتمام برسد.

 

 

1259032

 

 

آرسنال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود کنترل توپ و میدان را در دست گرفت. در مقطعی از بازی مالکیت توپچی ها به 81 درصد هم می رسید.

با وجود خیمه سنگین آرسنال روی دروازه ساوتهمپتون، شاهد موقعیت جدی گلزنی از این تیم نبودیم و در عوض این میزبان بود که در دو موقعیت می توانست به گل های بعدی خود نیز دست یابد.

 

 

1259039

 

 

دقیقه 60 شوت سهمگین رومئو از بیرون محوطه جریمه به تیر افقی برخورد کرد و راهی اوت شد. 4 دقیقه بعد نیز برتراند در مصاف تک به تک با پتر چک بی دقت عملکرد کرد و ضربه او با اختلاف اندکی راهی بیرون شد. 

 

ونگر ژیرو و ولبک را وارد زمین کرد تا عناصر هجومی خود در زمین را افزایش دهد و به گل تساوی برسد.

 

تعویض هایی که نتیجه هم داد. دقیقه 88 بازی بود که اوزیل با پاس کوتاه خود، سانچز را در جناح چپ صاحب توپ کرد. سانتر دقیق این بازیکن و ضربه سر ژیرو دور از دستان فورستر به کنج دروازه رفت تا توپچی ها بالاخره به گل تساوی دست یابند.

در نهایت این بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت و آرسنال با 29 امتیاز به رتبه پنجم رسید.

دیدگاه‌ها