کد خبر : 1479964 | 19 آذر 1396 ساعت 17:01 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

از اهدافمان دور هستیم؛

گردان: می‌گویند هنوز کسر 6 امتیاز قطعی نشده است

شهاب گردان گلر تیم پدیده می گوید که پیشنهاد سپاهان باعث افتخار و غرور او شده است.

گردان: می‌گویند هنوز کسر 6 امتیاز قطعی نشده است

شهاب گردان گلر تیم پدیده در گفتگو با "ورزش سه" در مورد ارزیابی کلی اش از شرایط تیم عنوان کرد: خدا را شکر نیم فصل اول تا حدودی نتایج ما قابل قبول بود؛ البته از اهدافمان دور هستیم و می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم، اما متاسفانه در بازی آخر که بهترین بازی فصل ما از نظر خود من بود، در عین ناباوری بازی را واگذار کردیم.


وی ادامه داد: الان هم در اردوی کیش هستیم و روزی 2 جلسه تمرین می کنیم؛ البته خودم هم از فردا به اردو اضافه می شوم و آماده می شویم برای بازی برابر پیکان در شروع نیم فصل دوم. امیدوارم  نیم فصل خوبی داشته باشیم و اشتباهات نیم فصل اول را تکرار نکنیم و با رتبه های بالایی فصل را تمام کنیم.


گلر تیم پدیده در مورد کسر 6 امتیاز از این تیم به دلیل بدهی بازیکنان خارجی عنوان کرد: طبق صحبت هایی که طی روزهای اخیر انجام دادم، می گویند که هنوز کسر 6 امتیاز نهایی نیست. به خاطر اینکه 2 سالی که اینجا هستم، همیشه می شنیدم که می گفتند بدهی های خارجی را می دهیم ولی متاسفانه اینطور نشده است. صحبتی هم که با مدیرعامل داشتم گفتند که بخش عمده ای از مطالبات پرداخت شده و احتمالا این حکم برگشت داده می شود. اما در صورتی که 6 امتیاز کسر شود با توجه به اینکه جدول لیگ خیلی فشرده است، به رتبه دهم می رویم.


گردان در مورد نیمکت نشینی در دیدارهای انتهایی فصل می گوید: خدا را شکر در فصلی که گذشته به غیر از یکی دو صحنه عملکرد خوبی داشتم و باشگاه هم از عملکردم رضایت دارد. در مقطعی از فصل مشکلی برای مچ پایم به وجود آمد و مدتی درگیر این موضوع بودم و نمی توانستم تمرین کنم. آقای مهاجری هم در این مدت به من لطف داشتند و فرصت دادند تا به مشکلم رسیدگی کنم. از طرفی هم گلر ذخیره ما خیلی خوب کار کرد و این امکان فراهم شد تا با خیال راحت تر درمانم را پیگیری کنم. خوشبختانه از اردوی کیش هم آماده هستم و می توانم در اختیار تیم باشم.

 

گردان که این روزها با پیشنهاد باشگاه سپاهان روبرو شده ولی محمدرضا مهاجری و مدیران باشگاه پدیده هیچ تمایلی در خصوص واگذاری او ندارند، در این خصوص می گوید: این پیشنهاد برای من تا همین حد باز شده؛ هر دو باشگاه حرفه ای هستند و از باشگاه سپاهان هم به صورت شخصی تماسی با من گرفته نشد.


وی در خصوص اینکه بازگشت به سپاهان خبر خوشحال کننده ای برای او بوده یا خیر، ادامه داد: خب در حال حاضر شرایط من در مشهد خیلی خوب است و همبازی های خوبی دارم و در مجموع همه چیز مهیا است. از طرفی واقعا باعث افتخار است که 4 سال در سپاهان بازی کردم  و خیلی باعث خوشحالی و غرور است که پس از 2 سال هنوز عملکرد من در ذهنشان مانده است .

دیدگاه‌ها