کد خبر : 1479972 | 19 آذر 1396 ساعت 17:39 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش امیدوارکننده بادران در نیم فصل اول

تیم فوتبال بادران با حضور در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ یک، نیم فصل اول این رقابت ها را به پایان رساند.

نمایش امیدوارکننده بادران در نیم فصل اول

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بادران دو سال پیش فعالیت خود را با خرید امتیاز یک تیم دسته دومی آغاز کرد و با محمد ربیعی سرمربی حال حاضر این تیم به مسابقات لیگ یک صعود کرد. سال گذشته مدیران بادران سرمایه گذاری مناسبی برای حضور این تیم در رقابت های لیگ برتر انجام دادند، اما پس از چند هفته اکبر میثاقیان را که جایگزین ربیعی شده بود، از کار کنار گذاشتند و باز هم ربیعی را سکان دار تیم کردند.


بادران در نیم فصل اول مسابقات سه مقطع را پشت سر گذاشت؛ آنها شروع خوبی در مسابقات داشتند، اما در میانه راه با بحران عدم نتیجه گیری مواجه شدند و از جمع مدعیان فاصله گرفتند، اما رفته رفته به فرم ابتدای فصل برگشتند و با پیروزی برابر ماشین سازی تبریز پایان بسیار خوش و البته امیدوار کننده ای در رقابت های نیم فصل داشتند.


یکی از نکات جالب توجه تیم ربیعی در این فصل، روحیه جنگندگی و خودباوری بود؛ آنها در دیدار برابر مس رفسنجان در شرایطی سه امتیاز بازی را در خانه حریف در ثانیه های پایانی کسب کردند که در آستانه شکست 2 بر صفر قرار داشتند. در مقابل صبای قم هم وقتی پیروزی 2 بر صفر را با تساوی 2 بر 2 عوض شده می دیدند، دست از تلاش برنداشتند و در دقایق آخر گلزنی کردند تا باز هم با سه امتیاز از زمین حریف خارج شوند؛ 6 امتیازی که حالا آنها را در رتبه دوم جدول و در فاصله 5 امتیازی با نفت مسجد سلیمان قرار داده است.


ربیعی در صورتی که در نیم فصل دوم هم به همین روند ادامه دهد می تواند پس از سه سال به رویاهای مدیران این باشگاه جامه عمل بپوشاند و بادران را به یکی از صعودکننده ها به لیگ برتر تبدیل کند.

دیدگاه‌ها