کد خبر : 1480063 | 20 آذر 1396 ساعت 08:28 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال رکورددار صعود به نیمه نهایی جام حذفی

استقلال تهران در 10 دوره گذشته مسابقات فوتبال جام حذفی 6بار تا مرحله نیمه نهایی صعود کرده است و در این مدت 2بار هم از این 6 صعودش قهرمانی را در جام حذفی جشن گرفته است.

استقلال رکورددار صعود به نیمه نهایی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، از 40  شانس صعود به نیمه نهایی 10 دوره گذشته جام حذفی استقلال 6شانس داشته است.


ذوب آهن در این 10سال 5بار تا نیمه نهایی صعود کرده است و البته از این 5 صعود 3بار هم قهرمان مسابقات فوتبال جام حذفی شده است، تا موفق ترین تیم 10سال اخیر حذفی لقب گیرد .


پرسپولیس 4بار تا نیمه نهایی بالا آمده است و 2بار قهرمان شده است. البته استقلال و پرسپولیس یک وجه مشترک دارند که هر 2 در این 10سال یک بار دیگر هم به فینال رسیده و در ضربات پنالتی مغلوب یک تیم اصفهانی شده اند .


در 10سال گذشته تراکتورسازی هم 3بار به نیمه نهایی رسیده و یک قهرمانی و یک باخت در فینال دارد، فولاد هم 3بار به فینال رسیده و هیچ وقت نتوانسته است به قهرمانی برسد، اما سپاهان هم 3بار در 10سال گذشته به نیمه نهایی رسیده و مثل تراکتورسازی یک عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است.


نفت تهران هم 2بار به نیمه نهایی رسیده است و یک عنوان قهرمانی به دست آورده است.


اما در 10سال گذشته مس کرمان 2حضور و یک فینال بازنده در جام حذفی داشته است، درست مثل پگاه سابق و داماش بعدی که 2بار به نیمه نهایی رسیده و یک بار فینالیست شده و در فینال مغلوب بوده است.


صبای قم 2 حضور بدون فینال داشته و تیم های ملوان انزلی، شاهین بوشهر،  راه آهن و گسترش فولاد در یک حضور خود در نیمه نهایی یک فینال ناکام داشته اند .


پدیده مشهد، شهرداری یاسوج، پاس همدان و برق شیراز دیگر تیم هایی بوده اند که یک حضور در نیمه نهایی را در این مدت 10 سال تجربه کرده اند .

دیدگاه‌ها