کد خبر : 1480068 | 20 آذر 1396 ساعت 09:32 | 98.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرتاب بطری آب و شیر

درگیری مورینیو و گلر سیتی در رختکن

نشریه سان از درگیری در رختکن منچسترسیتی، پس از پیروزی شب گذشته این تیم مقابل منچستریونایتد خبر داد.

درگیری مورینیو و گلر سیتی در رختکن

به گزارش "ورزش سه"، سیتی شب گذشته موفق شد با نتیجه 2-1 یونایتد را در الدترافورد شکست دهد و اختلاف امتیاز خود با شیاطین سرخ را به 11 امتیاز برساند. با این حال، اتفاق جنجالی شب گذشته در خارج از زمین و در رختکن دو تیم رخ داد، جایی که بازیکنان سیتی با بلند کردن صدای موسیقی خود، روی اعصاب مورینیو و شاگردانش رفتند و آنها را به واکنش وا داشتند.

 

 

1259187

 

 

طبق ادعای سان، مورینیو و لوکاکو از صدای بالای موسیقی که در رختکن سیتی پخش می‌شده، عصبانی شده اند و برای تذکر دادن به آنها درباره اینکه نسبت به حریف خود احترام قائل باشند، به رختکن سیتی رفته اند. مورینیو با عصبانیت از بازیکنان سیتی خواسته که احترام بیشتری نسبت به حریف نشان دهند و این اقدام او با واکنش تند بازیکنان منچسترسیتی همراه شده است. درگیری بالا گرفته و برخی مدعی شدند که حتی بطری آب و شیر نیز بین دو طرف پرتاب شده است و پلیس برای جدا کردن وارد عمل شده است. یک شاهد به نشریه سان گفت:" کسی نمی‌توانست اتفاقاتی که در آنجا رخ می‌داد را باور کند. چند ثانیه همه چیز دیوانه وار پیش رفت و فریادهای بسیاری شنیده می‌شد. به نظر همه چیز از کنترل خارج شده بود."

 

1259204

 

 

مورینیو که از تصمیم داور برای نشان دادن کارت زرد به آندر هررا حسابی عصبانی بود، به سمت رختکن تیمش در حرکت بود که صدای بالای موسیقی رختکن سیتی را شنید و مسیرش را به سمت رختکن آنها عوض کرد. گفته می‌شود سرمربی پرتغالی با ادرسون، گلر سیتی نیز به خاطر وقت کشی در پایان بازی درگیر شده است.

 

پس از اینکه ادرسون نیز واکنش تندی به مورینیو داشت، سرمربی یونایتد فریاد زد:" کمی احترام بگذار!"

 

صدای موسیقی بالاتر رفت و سپس بازیکنان سیتی سعی داشتند یونایتدی ها را با این موسیقی تحقیر و تمسخر کنند. پس از بالا گرفتن درگیری، لوکاکو نیز وارد جدال شد. شایعات حاکی از آن است که در همین لحظات، کادر فنی سیتی با پرتاب بطری آب و شیر، شدت درگیری را بالاتر بردند و یکی از بطری ها پس از برخورد با دیوار، روی مورینیو ریخت و او را کاملا خیس کرد.

 

با این حال افراد نزدیک به گواردیولا معتقدند که هیچ اقدامی از سوی کادر فنی سیتی رخ نداده است. آنها معتقدند که مورینیو رفتار تندی نسبت به آنها داشته است.

دیدگاه‌ها