کد خبر : 1480091 | 20 آذر 1396 ساعت 10:48 | 79.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر، لیگ قهرمانان و تیم ملی در آخرین ماه زمستان

اسفند جهنمی در انتظار برانکو و شفر

با اعلام برنامه نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر از سوی سازمان لیگ مشخص شد پرسپولیس و استقلال اسفندماهی سخت و پرفشار را سپری خواهند کرد.

اسفند جهنمی در انتظار برانکو و شفر

به گزارش" ورزش سه" با قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن برنامه بازی ها و متعاقب آن اعلام برنامه کامل رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های باشگاهی به خصوص آن هایی که ضمن حضور در لیگ قهرمانان آسیا ملی پوشان زیادی هم دارند روزهای سخت و پرفشاری را پیش رو خواهند  داشت.

 


سرخابی ها در اسفند


اسفند 96 برای تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان ماهی سخت و پرفشار خواهد بود به خصوص دوتیم استقلال و پرسپولیس که به واسطه داشتن چندبازیکن ملی پوش بیشتر هم تحت فشار قرار خواهند گرفت. این دو در اسفندماه پیش رو باید هر کدام 5 مسابقه انجام بدهند، ضمن اینکه بازی های تدارکاتی تیم ملی نیز از روزهای پایانی اسفند آغاز خواهد شد. پرسپولیس و استقلال در اسفند امسال دو بازی از لیگ و سه بازی از لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد.

 


زمستان دشوار شفر


از نظر برنامه بازی ها و حریفان وینفرد شفر سرمربی استقلال نسبت به برانکو سرمربی پرسپولیس شرایط سخت تری در اسفند ماه خواهد داشت. این تیم در اولین روز اسفندماه احتمالا در زمین بیطرف باید به مصاف الهلال عربستان برود. بعد از انجام این بازی سخت استقلال باید از کشور احتمالا بیطرف به اهواز رفته و در فاصله چهار روز و در روز شنبه 5 اسفندماه با فولاد خوزستان مسابقه بدهد. شفر بعد از این بازی دشوار در اهواز باید تیمش را برای دربی پایتخت آماده کند که روز دهم اسفند برگزار می شود و بعد از دربی باید در زمین حریف به مصاف احتمالا العین امارات برود. این بازی 15 اسفند برگزار می شود. استقلال روز سه شنبه 21 اسفند بازی برگشت همین مسابقه را در تهران برگزار می کند. دشواری کار شفر علاوه بر زمان کم بین بازی ها، سفرهای نسبتا زیادی است که تیمش باید انجام بدهد. این تیم از زمین بیطرف که یک کشور عربی است به اهواز می رود، سپس به تهران می آید و از آنجا به امارات می رود و در آخر به تهران باز می گردد و این سفرها در فاصله بیست روز انجام خواهد شد.

 

1259230

 


برانکو و اسفند ماه


پرسپولیس هم شرایطی شبیه به استقلال در اسفند ماه دارد با این تفاوت که این تیم سفرهای کمتری خواهد داشت. پرسپولیس ابتدا در لیگ قهرمانان در اول اسفند ماه در قطر به مصاف السد خواهد رفت. این تیم اما بعد از این بازی به تهران باز می گردد و در روز شنبه 5 اسفند میزبان استقلال خوزستان است. پرسپولیس بعد از این بازی در تهران می ماند چرا که دهم اسفند با استقلال باید دربی را برگزار کند. این تیم البته چهار روز بعد از دربی بازهم در تهران و در ورزشگاه آزادی میزبان الوصل امارات خواهد بود و در نهایت در روز چهارشنبه 22 اسفندماه در امارات بازی برگشت را مقابل همین تیم برگزار می کند. پرسپولیس در بازی های فشرده اسفند فقط یک سفر خارجی آن هم به امارات خواهد داشت و بیشتر زمان را در تهران حضور خواهد داشت و همین کمی کار برانکو را نسبت به شفر آسان تر کرده است.

 


تیم ملی و سرخابی


تیم ملی دو بازی دوستانه در ماه آوریل برگزار خواهد کرد که اولین فیفا دی 28 اسفند 96 است. نکته قابل توجه دیگر اینکه کارلوس کی روش اعلام کرده که در هر هفته چند روز بازیکنان را از باشگاه ها به اردوی تیم ملی خواهد برد تا برای جام جهانی آماده شوند. با توجه به دو بازی دوستانه تیم ملی در 28 اسفند 96 و 7 فروردین 97 بیش از پیش کار مربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس را دشوار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها