کد خبر : 1480133 | 20 آذر 1396 ساعت 12:27 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور بازیکنان و هواداران ناراضی

تمرین پرحاشیه در انتظار یحیی و تراکتور

تمرین امروز تراکتورسازی با حاشیه های فراوانی انجام خواهد شد.

تمرین پرحاشیه در انتظار یحیی و تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی از شب گذشته دستخوش اتفاقات عجیب و غریبی شده است؛ با لو رفتن برخی مسائل مربوط به نقل و انتقالات یحیی گل محمدی برای نیم فصل، محمد ابراهیمی و سینا عشوری دو بازیکن باتجربه این تیم موضع گیری تندی علیه سرمربی داشتند و در اینستاگرام خود مطالبی نوشتند.


از این رو بعد از حرف های ابراهیمی و سینا عشوری بسیاری از هواداران تراکتورسازی سر ناسازگاری گذاشتند و به حمایت از دو ستاره تیم خود پرداختند. این هواداران اعتقاد دارند حداقل درباره محمد ابراهیمی که سالها برای تراکتورسازی زحمت کشیده و روزهای خوبی را در کنار این تیم گذرانده نباید گل محمدی تصمیم به جدایی اش می گرفت.


با این حال گل محمدی امروز در مصاحبه ای تند در مقام پاسخگویی برآمد و حرف های تندی را علیه محمد ابراهیمی و عشوری بر زبان آورد.


مجموعه  این اتفاقات قطعا به سود تراکتورسازی نیست و با این شرایط پیش بینی می شود تمرین امروز سرخپوشان با حاشیه های زیادی همراه باشد. بی تردید تعدادی از هواداران ناراضی تراکتورسازی امروز در تمرین این تیم حضور خواهند یافت و علیه تصمیم گل محمدی موضع گیری خواهند کرد.


از سوی دیگر برخی بازیکنانی که هنوز به طور رسمی اسم شان از سوی مقامات باشگاه به عنوان مازاد اعلام نشده، در تمرین امروز حاضر می شوند و خواهان تعیین تکلیف خود هستند. اتفاقی که می تواند آتش اختلافات را شعله ور تر کند.


گفتنی است، تمرین امروز تراکتورسازی ساعت 14:30 برگزار خواهد شد و باید دید در این جلسه تمرینی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها