کد خبر : 1480183 | 20 آذر 1396 ساعت 15:17 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

سال تاریخی برای مهاجم پدیده

صعود قاضی تا رتبه چهارم بهترین گلزنان تاریخ

محمد قاضی با زدن 8 گل در لیگ اخیر، با 73 گل در جایگاه ششم بهترین گلزنان تاریخ لیگ فوتبال ایران قرار گرفته است.

صعود قاضی تا رتبه چهارم بهترین گلزنان تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، قاضی این تعداد گل رابرای تیم های فوتبال فولاد خوزستان، ذوب آهن، پرسپولیس ،صبا، استقلال، نفت تهران وپدیده به ثمر رسانده است.


بالاتر از محمد قاضی، ادینهوی 75 گله ایستاده است که بهترین گلزن خارجی تمام ادوار فوتبال باشگاهی ماست،ادینهوی برزیلی با نام کامل ادینهو لوسیانو ادردر سال 86با تیم مس کرمان به فوتبال ایران آمد ودر سال 93 با زدن 20 گل برای تراکتورسازی تبریز آقای گل فوتبال ما شد، البته او در سال 89 هم برای تیم مس کرمان 22 گل در یک فصل زد وتنها به علت ثبت رکورد فوق العاده 24 گل در یک فصل رضا نوروزی مهاجم فولاد خوزستان ، قاضی در این سال نفر دوم گلزنان برتر فوتبال ایران شد، حالا محمد قاضی با زدن 3 گل دیگر بالاتر از ادینهو خواهد ایستاد .


اما کریم انصاری فرد در رده چهارم این فهرست قرار دارد، کریم 77 گل در 4 فصل زد واگر در لیگ فوتبال ایران می ماند وبه لیگ های اسپانیا ویونان نمی رفت ومی توانست با همان میانگین گل بزند،  امروز از مرز 100 گل گذشته بود،حالا محمد قاضی با زدن 5 گل دیگر، با 78 گل بالاتر از کریم انصاری فرد هم قرار می گیرد.


رسیدن به مرز 3 مرد اول، فعلا برای محمد قاضی غیر ممکن به نظر میرسد، مهدی رجب زاده 39 ساله، در حال حاضر 109 گل به ثمر رسانده است وبرای رسیدن به تعداد گل های او محمد قاضی باید 37 گل دیگر به ثمر برساند! آرش برهانی با 117 گل در رده دوم ورضا عنایتی با 147 گل در رده اول ایستاده است و77 گل از محمد قاضی بیشتر به ثمر رسانده است .


 محمد قاضی نجف آبادی که دی ماه امسال 33 ساله خواهد شد، بیشترین تعداد گلهای خود را در تیم فوتبال ذوب آهن به ثمر رسانده است، او برای تیم اصفهانی 16 گل به ثمر رسانده است، قاضی در دوران اولیه حضور کی روش در تیم ملی فوتبال  از نفرات مورد توجه او در تیم ملی بود ودر 10بازی  ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 ودر مرحله اول 3 گل هم به ثمر رساند .

دیدگاه‌ها