کد خبر : 1480331 | 21 آذر 1396 ساعت 08:27 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره دو ملیتی ایران خوشحال از قرعه یورولیگ

قدوس: جدال با آرسنال دیوانه کننده است

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی یورولیگ نشان داد تیم شگفتی ساز استرسوند با ستاره ایرانی خود باید به مصاف یکی از بزرگ ترین باشگاه های اروپا برود.

به گزارش "ورزش سه"، جدال با آرسنال قرعه ای بود که دیروز نصیب باشگاه استرسوند شد تا در مرحله یک شانزدهم نهایی یورولیگ هیجان رویارویی با یکی از بزرگ ترین باشگاه های دنیا برای طرفداران اندک باشگاه سوئدی رقم بخورد، جدالی که برای ستاره های استرسوند و مربیان این تیم نیز به چالشی هیجان انگیز و رویایی تبدیل شده است.


در واکنش به این قرعه مربیان، مدیران و بازیکنان استرسوند طی ساعات گذشته اظهارنظرهای متفاوتی انجام داده و هر یک رویارویی با آرسنال را یکی از آرزوهای خود دانستند از جمله ستاره دو ملیتی ایرانی باشگاه سوئدی که رسانه های معتبر اروپا از او به عنوان ستاره استرسوند در رقابت های این فصل یورولیگ نام بردند.

 

1259464


سامان قدوس در واکنش به رویارویی با آرسنال در مرحله یک شانزدهم نهایی یورولیگ به سایت میرور انگلیس گفت:«جدال با آرسنال آن هم در این مرحله از رقابت های یورولیگ واقعا دیوانه کننده است. آرسنال یکی از بزرگ ترین باشگاه های دنیا محسوب می شود و تقابل با چنین تیمی برای هر فوتبالیستی می تواند یک آرزو قلمداد شود. هرگز در رویاهای خود نیز تصور نمی کردم با آرسنال در چنین برهه و رقابت هایی روبرو شوم اما این اتفاق افتاد تا در مرحله حذفی یورولیگ فرصت حضور در چنین بازی بزرگی نصیب من و سایر هم تیمی هایم شود».


نکته جالب این که میرور مدعی شد از دقایقی بعد از قرعه کشی طرفداران آرسنال برای خریدن بلیت بازی با استرسوند در ورزشگاه اختصاصی این تیم به سایت باشگاه سوئدی هجوم آوردند تا جایی که انتظار می رود ورزشگاه خانگی اوسترسوند که ظرفیت اندک 8 تا 9 هزار نفر را دارد در این بازی بین دو هزار نفر از طرفداران انگلیسی را در دل خود جای دهد.

دیدگاه‌ها