کد خبر : 1480377 | 21 آذر 1396 ساعت 11:12 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری شجاع به پایان بلاک لیست برزیل (عکس)

مدافع مورد علاقه‌ی برانکو ایوانکوویچ با حضور در این تیم توانست بخش اعظمی از دغدغه دفاعی کادرفنی را برطرف کند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فصل گذشته برانکو ایوانکوویچ برای انتخاب بازیکنی برای زوج دفاعی در کنار سیدجلال حسینی با دردسر بزرگی مواجه شده بود و مجبور بود از بازیکنانی مثل محسن ربیع خواه، حسین ماهینی و محمد انصاری در کنار کاپیتان تیمش سود ببرد، در این فصل اولین تصمیم خود را در نقل و انتقالات برای جذب شجاع خلیل زاده گرفت.


مدافع باتجربه‌ای که سابقه بازی در تراکتورسازی و سپاهان را در کارنامه داشته و این مساله کمک کرد تا خیلی زود بتواند با فضای بازی در پرسپولیس آشنا شود. شجاع خلیل زاده نیز توانست به خوبی از این اعتماد سود برده و به یکی از ارکان اصلی تیم تبدیل شود.


شجاع خلیل زاده که در کنار کیفیت مناسب در درگیری‌های هوایی در امر بازیسازی نیز موفق عمل کرده، در نیم فصلی که گذشت توانست به خوبی سهم خود را در فاز دفاعی به اجرا بگذارد و در کنار شرایط کیفی مناسب در دفاع سرخپوشان در فاز تهاجمی نیز در نقش گلزن ظاهر شود.


شجاع خلیل زاده که جام جهانی برزیل را به دلیل اختلاف نظر باشگاه سپاهان با کارلوس کی‌روش از دست داد، اکنون در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام جهانی روسیه امیدوار است بتواند بار دیگر در لیست کی‌روش حاضر شود و به عنوان یکی دیگر از نمایندگان خط دفاعی برتر لیگ شانس حضور در روسیه را به دست بیاورد.


عکس: سجاد ایمانیان

 

1259492

 

1259493

 

1259494

 

1259495

 

1259496

دیدگاه‌ها