کد خبر : 1480388 | 21 آذر 1396 ساعت 11:52 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

تقسیم کار به سبک مسلمان و بشار

هافبک عراقی پرسپولیس در دقایق اندک حضور مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در آخرین بازی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم های پرسپولیس و صنعت نفت از چارچوب یک بازی عقب افتاده از هفته هشتم، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

 

در این بازی که با برتری محسوس شاگردان ایوانکوویچ در اکثر دقایق همراه بود، سرخپوشان رفته رفته حلقه محاصره را بر حریف خود تنگ تر کردند و در نیمه دوم موفق شدند دو بار دروازه صنعت نفت را باز کنند.

 

محسن مسلمان، هافبک خلاق و طراح اصلی پرسپولیس پس از اینکه دو هفته پیاپی برای هم تیمی هایش پاس گل ارسال کرده بود، در بازی روز گذشته علی رغم بازی خوبش نتوانست پایه گذار گل های پرسپولیس باشد.

 

شماره 77 تیم برانکو در دقیقه 77 بازی و در حالی که سرخپوشان با یک گل از حریف پیش بودند جای خود را به بشار رسن داد تا این هافبک عراقی پس از مدتی دوری از ترکیب دوباره فرصت بازی پیدا کند.

 

بشار پس از ورود به زمین موفق شد با یک پاس زیبا علی علیپور را صاحب توپ کند و گل دوم تیمش را بسازد. او بدین ترتیب جای خالی مهندس پرسپولیس را به بهترین شکل ممکن پر کرد.

 

پاس گل بشار و عملکرد خوبش در دقایق اندک حضور در زمین، اگرچه می تواند تهدیدی برای بهترین گلساز لیگ باشد اما مسلمان با انتشار عکسی از لحظه تعویضش با بشار در فضای مجازی، از بازگشت این هافبک جوان عراقی به ترکیب پرسپولیس استقبال کرد.

 

البته رسن برای حضور در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا با تیم عراق دی ماه از جمع سرخپوشان جدا شده و به چین می رود. او پس از پایان کار تیم ملی کشورش در این مسابقات، به ایران بازمی گردد.

 

1259508

دیدگاه‌ها