کد خبر : 1480433 | 21 آذر 1396 ساعت 14:39 | 189K بازدید | 8 دیدگاه

مرور یک پرونده جنجالی؛

ماجرای عجیب درگیری در تونل در دربی منچستر

جزئیات جدیدی از پرونده درگیری شدید در تونل استادیوم الدترافورد میان ستارگان سیتی و یونایتد فاش شده است.

ماجرای عجیب درگیری در تونل در دربی منچستر

 

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر با برتری 1-2 سیتی خاتمه یافت اما این دیدار در پایان دستخوش حوادث فراوانی بود و بازیکنان دو تیم بعد از سوت پایان در رختکن الدترافورد به شدت با هم درگیر شدند.

 

در ابتدا مورینیو از شادی بیش از حد بازیکنان سیتی عصبانی شده و با تذکر به ادرسون، او را به اتلاف وقت در صحنه موقعیت مهم لوکاکو در پایان بازی نیز متهم کرد که این اتفاق جرقه درگیری شدیدی میان اعضای کادر فنی و بازیکنان دو تیم بود.

 

در ادامه و همانند پرونده های جنایی، لحظه به لحظه درگیری رخ داده در تونل استادیوم را با جزئیات بررسی خواهیم کرد؛

 

 

1259533

 

 

1-هنگامی که مورینیو صدای شادی تمسخر آمیز بازیکنان سیتی را از رختکن آنها می شنود، عصبانی شده و به سمت اتاق رختکن سیتی می رود و حملات کلامی خود را آغاز می کند؛ شما هیچ احترامی برای ما قائل نیستید.

 

 

1259537

 

1259538

 

 

2- بعد از آن اخباری در مورد توهین مورینیو به ادرسون سنگربان سیتی گزارش می شود و آنها به دو زبان انگلیسی و پرتغالی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا می کنند.

 

3- مورینیو با پرتاب بطری های پاب از سوی رقیب مورد هجوم قرار گرفت و این موضوع توسط کادر فنی یونایتد به رختکن این تیم انتقال داده شد؛ بازیکنان نیز متوجه شدند سرمربی تیمشان مورد هجوم با بطری آب قرار گرفته است.

 

4- با رهبری مارکوس روخو مدافع مصدوم یونایتد، بازیکنان این تیم از رختکن خارج شدند و کاپیتان شیاطین سرخ آنتونی والنسیا نیز رفتار تمسخرآمیز بازیکنان سیتی به ستوه آمد.

 

5- چهار بازیکن دیگر یونایتد به نام های هررا، راشفورد، لوک شاو و توانزبه نیز به صف مارکوس روخو و والنسیا پیوسته و درگیری شدت گرفت.

 

 

1259535

 

 

6- از آن سو بازیکنان سیتی از جمله ونسان کمپانی نیز به صف درگیری ملحق شدند و درگیری و پرتاب اشیا بیشتر شد و در این میان فرناندینیو با ضربه ای ناگهانی مواجه شده و یک بطری نیز به صورت آرتتا دستیار گواردیولا برخورد کرد. (شایعاتی در مورد پرتاب آن توسط لوکاکو شنیده شده است)

 

7- دیگر بازیکنان و اعضای کادر فنی نیز به این درگیری اضافه شده و تعداد حاضران در ماجرا به 30 نفر رسید که ترسیم کننده نزاع های ورزش راگبی بوده است؛ یک راهروی باریک پر از بازیکنانی که در حال اثبات قدرت خود بودند.

 

8- کاپیتان یونایتد مایکل کریک که فرصت حضور در میدان را نیافت نیز در حال جدا کردن طرفین درگیری بود؛ از طرفی بازیکنان سیتی را به بی احترامی متهم می کرد و از سوی دیگر از هم تیمی هایش خواست به رختکن بازگردند.

 

منبع: دیلی میل

ترجمه: آریا فاطمی مقدم

دیدگاه‌ها