کد خبر : 1480579 | 22 آذر 1396 ساعت 09:22 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

فیل بزرگ در یک قدمی نیمکت استرالیا

سرمربی مشهور برزیلی بنا به ادعای برخی رسانه ها در یک قدمی نشستن روی نیمکت قهرمان آسیا قرار دارد.

فیل بزرگ در یک قدمی نیمکت استرالیا

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به دو ماه از استعفای آنجی پوستکوگلو سرمربی استرالیا می گذرد و در این مدت شایعات و گمانه زنی های فراوانی در خصوص انتخاب جانشین برای این مربی در راه هدایت کانگوروها به گوش رسید.


در تازه ترین اخبار پیرامون نیمکت رهبری استرالیا رسانه های این کشور از نزدیک شدن فیلیپ اسکولاری سرمربی مشهور برزیلی به امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال استرالیا خبر دادند و نوشتند این مربی تصمیم خود را برای حضور در جام جهانی 2018 گرفته است.


اسکولاری که به تازگی با باشگاه گوانگ ژو اوگرالند موفق به ثبت قهرمانی دیگری در سوپرلیگ چین شد در اظهار نظری پیرامون این تصمیم بیشتر از قبل به ماجرای قبول هدایت استرالیا دامن زد. فیل بزرگ(لقب اسکولاری) گفت:« می خواهم چالش حضور در جام جهانی را یک بار دیگر تجربه کنم و در این راه مذاکراتی هم داشتم اما هنوز به توافق نرسیدم چون هدفم این نیست که فقط تا جام جهانی مربی تیم ملی کشوری باشم و برنامه ام این است حداقل برای دو تا سه سال فرصت داشته باشم که کار کنم».


فیلیپ اسکولاری در میان نه مربی سرشناس کاندیدای هدایت استرالیا در جام جهانی 2018 هستند که در کنار این مربی برزیلی چهره های سرشناسی همچون یورگن کلینزمن و اسون گوران اریکسون هم دیده می شوند.

دیدگاه‌ها