کد خبر : 1480626 | 22 آذر 1396 ساعت 11:34 | 84.3K بازدید | 2 دیدگاه

پای بازیکن ننشستیم، شربتی خودش خواست بیاید؛

گل‌محمدی: عنایتی اخلاق و ادب مربیگری را بداند

سرمربی تراکتورسازی به اظهارات همتای خود در سیاه جامگان واکنش نشان داد.

گل‌محمدی: عنایتی اخلاق و ادب مربیگری را بداند

به گزارش "ورزش سه" از سایت باشگاه تراکتورسازی، یحیی گل‌محمدی در خصوص مصاحبه‌های اخیر رضا عنایتی گفت: عنایتی سال‌ها دوست و هم‌بازی من در تیم ملی بوده و ما خاطرات خیلی خوبی در کنار هم داریم. از دیدن اظهارات او متعجب و متأسف شدم.


وی افزود: من می‌دانم که عنایتی می‌تواند در مربی‌گری آینده درخشانی داشته باشد اما نباید فراموش کند که احترام به همکار و رعایت اخلاق و ادب یکی از اولین اصول مربی‌گری در فوتبال است.


سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد: شایسته بود سرمربی سیاه‌جامگان ابتدا صحت ادعای خودش را بررسی کند و پس‌ازآن چنین اظهارات تندی در خصوص این موضوع داشته باشد. ما به‌هیچ‌وجه پای هیچ بازیکنی ننشستیم و نه توان مالی تطمیع بازیکنان سایر تیم‌ها را داریم و نه می‌توانیم به‌زور و اجبار بازیکنان تیم‌های دیگر را جذب کنیم.


گل محمدی خاطرنشان کرد: در خصوص جذب رضا شربتی هم باید بگویم ما در پست دفاع چپ ۳ گزینه در لیگ برتر داشتیم که هر ۳ سرباز بودند و درنهایت شربتی را انتخاب کردیم اما به‌هیچ‌وجه این‌طور نبوده که پای بازیکنی نشسته باشیم از او بخواهیم سرباز شده و به اینجا بیاید بلکه این تمایل خود بازیکنان بوده که دوست داشتند در تیم بزرگ و پُر هواداری مثل تراکتورسازی بازی کنند.


سرمربی تیم تراکتورسازی در پایان گفت: شایسته نیست جواب هر توهین و لفظ نامناسبی را با ادبیات مشابه بدهیم اما ای‌کاش فراموش نکنیم که فوتبال بالا و پایین‌های زیادی خواهد داشت و همه ما عضو یک خانواده بزرگ هستیم.


وی ادامه داد: شاید بهتر بود عنایتی حرمت رفاقت چندساله را حفظ می‌کرد و ابتدا در تماسی با خود من حقیقت ماجرا را جویا می‌شد اگر صحبت‌های من برای او قانع‌کننده نبود می‌توانست چنین اظهارات و مصاحبه‌ای را مطرح کند. اما من فکر می‌کنم وی پیش از این‌که حقیقت ماجرا را دانسته باشد تصمیم عجولانه‌ای گرفت. به هر ترتیب من برای رضا عنایتی که همچنان دوست و همکار خوب من است آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در دوران مربی‌گری هم مثل دوران بازیگری موفق باشد.

دیدگاه‌ها