کد خبر : 1480696 | 22 آذر 1396 ساعت 16:56 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار اولین خرید رکورددار قهرمانی لیگ

سپاهانی ها فعلا در نقل و انتقالات زمستانی فعالیت رسمی نداشته اند.

در انتظار اولین خرید رکورددار قهرمانی لیگ

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان باوجود خریدهای پرسروصدای تابستانی توفیقی در لیگ هفدهم نداشت و شاگردان کرانچار در پایان نیم فصل اول با کسب 15 امتیاز در رده دوازدهم ایستادند و در پست های مختلفی، نیاز به جذب بازیکن دیده می‌شد.

 

طلایی پوشان که سه فصلی است از دوران اوج فاصله دارند، در هفته های پایانی لیگ شانزدهم زلاتکو کرانچار را استخدام کردند تا با او به دوران اوج بازگردند و اتفاقا، از نظر فنی نیز یکی از بهترین تیم های لیگ جاری بوده اند؛ اما باتوجه به اشتباهات فردی فراوان، در رده های میانی و انتهایی جدول قرار گرفتند و حالا 15 بازی فرصت دارند تا به جایگاه مورد نظر هواداران برسند.

نگاهی به بازی های این تیم نشان میدهد خرید یک دروازبان و یک مهاجم باید در دستور کار سپاهانی ها قرار بگیرد. آن ها در 15 بازی، تنها 14 گل زدند و 19 گل دریافت کردند تا مشخص شود ضعف جدی در این نقاط دارند. پویا امینی و اولیویرا انتظارات را برآورده نکردند و با اشتباهات فردی، دروازه سپاهان را متزلزل تر از همیشه نشان دادند. در خط حمله نیز مروان حسین و ساسان انصاری هیچگاه در قواره یک مهاجم تمام عیار ظاهر نشدند تا جای خالی مهاجمان گلزن سال های نه چندان دور سپاهانی در خط حمله دیده شود.

 

حال در روزهای اخیر، شاهین ثاقبی هافبک جوان این تیم راهی پیکان شد و نام هایی نظیر فروزان و حقیقی، نزدیک به تیم سپاهان شنیده شد. باید دید اولین خرید زمستانی کرانچار چه کسی خواهد بود؟ خریدهایی که سرنوشت او را تعیین میکنند.

دیدگاه‌ها