کد خبر : 1480831 | 23 آذر 1396 ساعت 11:28 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

صفایی در آمل، سجادی در تبریز

پرونده نقل و انتقالات نیم فصل والیبال بسته شد

تیم های بدهکار لیگ برتر والیبال ستاره های خود را از دست دادند تا تیم های مدعی برای ادامه فصل با قدرت بیشتری کار را ادامه دهند.

پرونده نقل و انتقالات نیم فصل والیبال بسته شد

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش رضا صفایی ستاره نیم فصل اول سارویه ساری با عقد قراردادی رسمی به تیم کاله مازندران پیوست. صفایی نیم فصل اول نمایش فوق العاده ای را از خود نشان داد و توانست در جدول امتیازآورترین بازیکنان در جمع 3 بازیکن موثر لیگ قرار بگیرد. او پس از یک سال مصدومیت یک بار دیگر پا به لیگ برتر گذاشت؛ اما سارویه ساری تیم نیم فصل او با مشکلات عمده مالی رو به رو شد و با توجه به قوانین سازمان لیگ فدراسیون والیبال صفایی به همراه محمدطاهر وادی و رامین خانی بازیکن آزاد اعلام شدند.


صفایی دقایقی پیش به صورت رسمی با کاله مازندران قرارداد امضا کرد تا نیم فصل دوم را در این تیم توپ بزند. با اینکه روز گذشته ستاره لرستانی با کاله تمرین کرده بود اما عضویت او در تیم پرطرفدار کاله امروز رسمی شد. صفایی در مورد این انتقال گفت:« بعد از یک سال دوری از لیگ برتر حضور در ساری برای من یک اتفاق خیلی خوب بود. بهزاد محمودی سرمربی این تیم در بازگشت اعتماد به نفس من کمک خیلی زیادی کرد و من را از نظر روحی در شرایط عالی قرار داد. محمد غلامی کاپیتان تیم ساری هم در بازگشت من تمام توان خود را گذاشت اما متاسفانه شرایط تیم ها و لیگ برتر طوری شده است که بازیکنان مجبور به گرفتن تصمیماتی می شوند که از ته قلب نیست. با این حال هیچ وقت نمی توانم لطف زیادی که مردم ساری در بازگشتم به لیگ داشتم را فراموش کنم و زحماتی که مربیانم در این تیم برای من کشیدند اما از طرفی دیگر خوشحالم که نیم فصل دوم را با تیمی شروع می کنم که یکی از پر طرفدارترین تیم های والیبال ایران است و کادر فنی آن جزو کسانی هستند که هر والیبالیستی دوست دارد با آن کار کند.»

 

1259881


در دیگر انتقالات نیم فصل والیبال ایران محمدطاهر وادی که یکی از گزینه های حضور در تیم ملی با هدایت ایگور کولاکویچ است هم سارویه ساری را به مقصد خاتم اردکان ترک کرد. مشکلات مالی شرایط ماندن را برای بازیکنان سخت کرده بود و حالا ستاره های این تیم یک به یک راهی دیگر تیم ها می شوند.


علی سجادی هم که نیم فصل اول را در گنبد پشت سر گذاشته بود به شهرداری تبریز پیوست. گنبد هم شرایط خوبی ندارد و بازیکنان غیر بومی آن قبل از نیم فصل تیم را ترک کردند. شهرداری تبریز که حمزه زرینی، آرش کشاورزی و ادریس دانشفر را با مصدومیت دیده بود تصمیم به جذب یک دریافت کننده دیگر گرفت. علی سجادی که بهترین روزهای والیبالی خود را در شهرداری تبریز پشت سر گذاشته بود یک بار دیگر به این تیم بازگشت.


مربیان هم جا به جایی هایی داشتند. فرهاد نفرزاده که نیم فصل اول هدایت شهرداری ورامین را بر عهده داشت جای خود را به محمد ترکاشوند داد و خود سرمربیگری رعد پدافند کاشان را بر عهده گرفت تا با این تغییرات پرونده نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر والیبال بسته شود.

دیدگاه‌ها