کد خبر : 1480940 | 23 آذر 1396 ساعت 23:32 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

پیشتازی دانشگاه در صدر جدول لیگ‌برتر واترپلو

هفته سوم از دور برگشت لیگ‌برتر واترپلو با پیروزی مدعی‌ها به پایان رسید و تیم دانشگاه همچنان در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد.

پیشتازی دانشگاه در صدر جدول لیگ‌برتر واترپلو

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، هفته سوم دور برگشت بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو ایران از عصر امروز(پنج‌شنبه) ۲۳ آذر، با برگزاری سه دیدار در تهران پیگیری شد که با برتری مدعی‌ها پایان یافت. در پایا این هفته تیم دانشگاه آزاد با ۱۶ امتیاز در صدر جدول به پیشتازی خود ادامه می‌دهد.

 

در نخستین دیدار امروز(پنجشنبه) تیم نیروی زمینی ارتش و نفت امیدیه به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی امیدیه به پایان رسید و شاگردان رضا جعفری موفق شدند این بازی را با نتیجه ۱۳ بر ۶ به سود خود به پایان برسانند.

 

اما در ادامه مسابقات امروز، در دومین دیدار این هفته صدر نشین لیگ تیم دانشگاه آزاد و نماینده اصفهان به آب زدند که نتیجه این بازی به نوعی تعیین شده بود. طبق پیش بینی‌ها دانشگاهیان در پایان این بازی با نتیجه ۲۰ بر ۴ حریف خود را از پیش رو برداشتند تا با ۱۶ امتیاز در صدر جدول باقی بمانند.

 

در نهایت، سومین و آخرین بازی هفته دهم بین دو تیم سایپا و نفت و گاز گچساران برگزار شد. شاگردان مهدی پنام‌تاش در پایان این دیدار پیروز از میدان خارج شدند. نتیجه این بازی ۲۰ بر ۵ به سود سایپا شد.

 

نتایج هفته دهم بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو به قرار زیر است:


نیروی زمینی ارتش ۶ - ۱۳ نفت امیدیه

 

دانشگاه آزاد اسلامی ۲۱ - ۴ نماینده اصفهان

 

سایپا ۲۰ - ۵ نفت و گاز گچساران


 
با پایان بازی‌های هفته سوم دور برگشت بیست و هفتمین دوره لیگ‌برتر واترپلو ایران، تا به این لحظه تیم دانشگاه آزاد با ۱۶ امتیاز صدرنشین است، تیم‌های سایپا و نفت امیدیه نیز به ترتیب با ۱۴ و ۱۲ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

دیدگاه‌ها