کد خبر : 1481004 | 24 آذر 1396 ساعت 13:06 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

پارس همچنان پدیده لیگ خواهد بود

تیموری: هنوز هم می‌خواهیم قهرمان شویم

مدافع پارس جنوبی جم تیمش را مهیای آغاز نیم فصل دوم دانست و از انگیزه های هم تیمی هایش برای کسب قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

تیموری: هنوز هم می‌خواهیم قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار در تیم پارس جنوبی جم اردوی آماده سازی خود را در تهرانسر برپا کرده است. میثم تیموری مدافع پارسی ها درباره آخرین وضعیت تیمش به خبرنگار ما گفت: از یکشنبه تمرینات خود را آغاز کرده ایم. بعد از ریکاوری و کارهای بدنی حالا به مرور برنامه های تاکتیکی پرداخته ایم و می خواهیم با قدرت به استقبال نیم فصل دوم برویم. تیم شرایط خوبی دارد و با برد آخری که مقابل سیاه جامگان به دست آوردیم، با روحیه خوبی به تعطیلات نیم قصل رفتیم.


مدافع پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در نیم فصل اول گفت: ما در دو سال اخیر آمار فوق العاده ای داشته ایم و بعد از ورودمان به لیگ هفدهم نیز توانستیم روند خوب مان را حفظ کنیم. بردهای قاطع و موفقیت در مقابل تیم های مدعی لیگ همه نگاه ها را به سمت ما جلب کرد. هرچند خیلی ها تصور می کردند موفقیت ما مقطعی است ولی دیدید که توانستیم بالاتر از خیلی تیم های مدعی بایستیم.


وی ادامه داد: سقف قرارداد بازیکنان ما 600 یا 700 میلیون است و وقتی عملکرد تیم هایی را می بینیم که در ترکیب خود بازیکنان چند میلیاردی دارند، به خودمان افتخار می کنیم. ما اثبات کردیم که همه چیز در این فوتبال پول نیست.


تیموری از مهدی تارتار به عنوان عامل اصلی موفقیت پارس جنوبی جم یاد کرد و گفت: آقا مهدی اصول خاصی دارند و هرکسی که در طول هفته سرحال باشند، به بازی می گیرند. در تیم ایشان هیچ کس فیکس نیست. و البته در تیم ایشان هم تشنه گلزنی و موفقیت هم هستند. شما به آمار گلزنان ما دقت کنید تا بدانید چند گلزن در ترکیب تیم خود داریم.


وی افزود: شک نکنید در نیم فصل دوم هم همچنان مدعی خواهیم بود و به بردهای خود ادامه خواهیم داد. ایننطور نیست که برخی معتقدند تیم در نیم فصل دوم افت خواهد کرد. همان هفته هایی هم که صدرنشین بودیم، به ما می گفتند شانسی می برید ولی در نهایت توانستیم دوم شویم.


تیموری از رویایی قهرمانی با پارس جنوبی جم گفت و ابراز داشت: کار خیلی سختی در پیش داریم ولی می توانیم قهرمان لیگ باشیم و به کمتر از کسب سهمیه لیگ قهرمانان رضایت نمی دهیم. ما با این روحیه نیم فصل دوم را آغاز خواهیم کرد و خواهید دید بازهم تیم های بزرگ را شکست خواهیم داد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نشده و احتمالا یک هافبک و مهاجم به تیم خواهند پیوست. احتمالا یک دیدار تدارکاتی هم با پدیده خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها