کد خبر : 1481005 | 24 آذر 1396 ساعت 13:08 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

موفقیت ما فقط با تلاش به دست آمده

بارانی: مشکل پیکان آدم‌های حسود و تنگ نظرند!

کاپیتان پیکان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در نیم فصل اول اعلام کرد تیمش همچنان در لیگ هفدهم مدعی خواهد بود.

بارانی: مشکل پیکان آدم‌های حسود و تنگ نظرند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان این روزها اردوی نیم فصل خود را در جزیره کیش برپا کرده و بازیکنان این تیم زیرنظر مجید جلالی تمرینات خود را پیگیری می کنند. محمد صادق بارانی کاپیتان پیکان درباره آخرین وضعیت تیمش به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بعد از یک نیم فصل موفق و عملکرد خوب حالا چند روزی است که در کیش مراحل آماده سازی تیم را پشت سر می گذاریم.


وی افزود: در این چند روز سعی کردیم با یک ریکاوری خوب به مرور برنامه های تاکتیکی بپردازیم و کادر فنی نیز به تحلیل نتایج و عملکرد ما در 15 دیدار گذشته می پردازد. به نظرم اردوی پرباری است و امیدوارم در نیم فصل دوم به بهتر شدن شرایط ما کمک کند.


کاپیتان پیکان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در نیم فصل اول گفت: ما لیگ هفدهم را بد شروع کردیم و خب دلیلش هم کاملا مشخص است. بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شده بودند و ساختار تیم تغییر کرده بود. برای هماهنگی نیاز به زمان داشتیم که دیدید ما از هفته پنجم روند صعودی خودمان را پیش گرفتیم.


وی ادامه داد: ما در این 15 دیداری که پشت سر گذاشتیم با استراتژی خاص همان بازی وارد میدان می شدیم و اصلا به دنبال رکورد و بردهای متوالی و آمار اینچنینی نبودیم. هر بازی شرایط خاص خودش را داشت و کادر فنی هم برنامه خود را متناسب با حریف برای بازیکنان تشریح می کرد.


بارانی با انتقاد شدید از حاشیه های به وجود آمده برای تیمش تصریح کرد: ما بعد از 7 برد متوالی شرایط خیلی خوبی پیدا کرده بودیم که عده ای حسود و از خدا بی خبر برای ما حاشیه سازی کردند و با بیان مسائل مهملی مثل جادوگری تمرکز بازیکنان ما را بهم ریختند.


وی افزود: متاسفانه رسانه ها به این مسائل دامن زدند و هر روز حرف های جدیدی در این باره مطرح می شد. ما واقعا نمی گذریم از این آدم های حسود و تنگ نظر و امیدوارم خدا هم از آنها نگذرد. مگر می شود با جادو به موفقیت رسید؟ ما مدتهاست در پیکان خون دل می خوریم، زحمت می کشیم و عرق می ریزیم. اگر موفقیتی بوده حاصل تدبیر کادر فنی و زحمات بچه ها به دست آمده نه چیز دیگری!


بارانی پیکان را به معنای واقعی یک تیم دانست و گفت: درست است که تیم ما دارای یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ هفدهم بود و در کلین شیت ها هم موفق بودیم، اما می خواهم بگویم ما یک تیم هستیم. همه با هم دفاع می کنیم و همه با هم گل می زنیم. هر آماری که برای تیم ثبت می شود، حاصل زحمات همه بازیکنان است.


وی افزود: می توانستیم نیم فصل را حتی با رتبه بهتری به پایان برسانیم و مطمئن باشید در نیم فصل دوم هم مدعی خواهیم بود. ما تیم میزبان بدون باخت لیگ هستیم و به هیچ تیمی به راحتی امتیاز نخواهیم داد.


بارانی در پایان خاطرنشان کرد: بختیار رحمانی از جمع ما جدا شد و شاهین ثاقبی را جذب کرده ایم. فکر می کنم یکی دو بازیکن دیگر هم به ما اضافه شوند تا با تمام توان به استقبال نیم فصل دوم برویم.

دیدگاه‌ها