کد خبر : 1481031 | 24 آذر 1396 ساعت 15:36 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

هجومی‌ترین ترکیب پرسپولیس برابر بادران

سرمربی کروات پرسپولیس در دیدار مقابل بادران از تمامی پتانسیل هجومی خود سود برده است تا این مساله نوید بازی زیبایی از سوی سرخپوشان داشته باشد.

هجومی‌ترین ترکیب پرسپولیس برابر بادران

به گزارش "ورزش سه"، احتمالا دیدار مرحله یک هشتم می‌تواند یک بازی خاطره‌انگیز و پر از لحظات هیجان‌انگیز برای هواداران پرسپولیس در استادیوم آزادی باشد. برانکو ایوانکوویچ و تیمش که برخلاف دیگر تیم‌ها فرصتی برای استراحت در نیم فصل نداشته‌اند، از این دیدار در مرحله یک هشتم جام حذفی مقابل حریف دسته اولی برای استراحت به چند مهره باتجربه سود برده تا ترکیب 11 نفره آنها را غالبا بازیکنان هجومی شکل دهند.


فارغ از علیرضا بیرانوند که او نیز بارها نشان داده با پرتاب‌های بلند و دید خوب خود برای آغاز مجدد بازی به شکل گیری حملات تیمش علاقه دارد، حضور نفراتی مثل شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده و صادق محرمی در خط دفاعی نیز خود حاوی پیامی خطرناک برای حریف است. مصلح که در این فصل و حتی با پیراهن سپیدرود به عنوان یک مدافع چپ علاقمند به حضور در پشت باکس حریف به عنوان یک مدافع هجومی شناخته می‌شود در کنار محمد انصاری با تکنیک و بازیساز و شجاع خلیل زاده که در محوطه جریمه حریف در این فصل سه گل به نام خود کرده و البته محرمی که با سرعت و تکنیک خود یک بازیکن خطرناک در سمت راست است، عملا واژه دفاع را با تغییر مواجه کرده‌اند.


در خط میانی هم اوضاع به همین شکل است. کمال کامیابی نیا در این فصل بیشتر با وظایف تهاجمی در زمین حاضر شده است و بارها او را در نزدیک‌ترین منطقه به باکس جریمه حریف و یا داخل آن دیده‌ایم. مساله‌ای که باعث شده او دو گل و یک پاس گل به نام خود در این فصل کند.


حضور فرشاد احمدزاده نیز که در سوپرکاپ و لیگ برتر در نقشی بالاتر از وینگر ظاهر شده و یک گلزن فوق العاده برای سرخپوشان در این فصل بوده نیز شرایط شکل گیری بازی تهاجمی پرسپولیس را افزایش می‌دهد. بشار رسن نیز نقش بازیکن بازیساز و تکنیکی این تیم را ایفا خواهد کرد که از دید مناسبی برای شکل گیری حملات تیم برخوردار است و در سمت چپ نیز وحید امیری در بهترین شرایط بدنی خود قرار گرفته است.


خط حمله این تیم نیز با حضور علی علیپور و گادوین منشا که هر دو از برترین گلزنان فوتبال ایران طی این فصل و فصل اخیر محسوب می‌شوند، یک روز پر خطر را برای مدافعان و دروازه‌‍بان بادران می‌توان متصور شد و باید دید البته در فاز تاکتیکی این بازیکنان چه عملکردی را از خود به جا خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها