کد خبر : 1481035 | 24 آذر 1396 ساعت 15:40 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

بادرانی‌ها رکورد تراکتور را میشکنند؟

هواداران تیم نارنجی پوش تهرانی استقبال بسیار خوبی از بازی با پرسپولیس داشته اند.

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز اخیر خبرهایی از انتقال کارمندان این شرکت به ورزشگاه آزادی برای بازی با پرسپولیس به گوش می رسید اما کسی فکر نمی‌کرد، حضور آن ها در ورزشگاه پرتعدادتر از پرسپولیسی ها باشد و حتی رکورد حضور تیمی غیر از پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی شکسته شود.

 

در سال های اخیر، هواداران تیم تراکتورسازی همواره حضور پررنگی در ورزشگاه داشته و حداقل ۱۰ درصد از ورزشگاه را پر کرده آند اما اوج کارشان، حضور ۳۰ هزار نفری در اولین فصل حضور و در دیدار با استقلال تهران بود که همگان را متعجب کرد. پرشورها در این سالها خود را به عنوان قطب جدید فوتبال ایران معرفی و با استقبال ۳۰ هزار نفری در بازی با استقلال، پرتماشاگرترین تیم، بعد از سرخابی ها در ورزشگاه آزادی شدند.

 

حال در فصل جاری هواداران نساجی نیز حضوری ده هزار نفری در بازی جام حذفی مقابل استقلال داشتند اما بادرانی ها به واسطه تشکیلات قدرتمند و انتقال از شهرستان های مختلف، روی دست دیگر تیم ها بلند شده اند.

 

اکنون در فاصله ۴۵ دقیقه تا شروع بازی پرسپولیس و این تیم، نزدیک به ۱۵ هزار بادرانی روی سکوهای ورزشگاه مشغول تشویق تیم محبوبشان هستند و باید دید تا شروع بازی، چه تعداد از صندلی های آزادی را تصاحب خواهند کرد و آیا رکورد تراکتوری ها را خواهند شکست یا خیر؟

 

دیدگاه‌ها