کد خبر : 1481067 | 24 آذر 1396 ساعت 17:08 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

همسر ملی‌پوش سابق آرژانتین: می خواست مرا بکشد!

آندریا دا سیلوا مارکس گونسالس، همسر لوچو گونسالس، هافبک سابق تیم ملی آرژانتین، ادعا کرد که این بازیکن قصد کشتنش را داشت.

همسر ملی‌پوش سابق آرژانتین: می خواست مرا بکشد!

به گزارش "ورزش سه"، نشریه پرتغالی رکورد ادعا کرده که همسر لوچو گونسالس 6 روز قبل در شکایتی به پلیس، او را به تلاش برای قبل خودش متهم کرده است.

 

در گزارشی که در این نشریه منتشر شده، از قول آندریا دا سیلوا نوشته شده است:" همسرم، لوچو گونسالس، تلاش کرد تا من را بکشد. ما دعوا کردیم و او تلاش کرد تا من را بکشد. پس از آن او همه چیزهای باارزش و جواهرات را برداشت و از خانه رفت. همه پول ها را هم از حساب های مان برداشت و کارت من را مسدود کرد. او پول های من را هم دزدید. او تلاش کرد تا من را خفه کند و مچ دستم را ببرد. او دائما داد می زد "می کشتمت، می کشتمت".

 

 

1260074

 

 

یکی از سخنگویان پلیس محلی این موضوع را تایید کرد و اعلام کرد صحبت های شاهدان هم در اداره پلیس ثبت شد. وکیل لوچو گونسالس هم با حضور در اداره پلیس، اعلام کرد که این بازیکن آماده است تا در مورد این اتهامات در دادگاه پاسخگو باشد.

قاضی پرونده با توجه به جدی بودن موضوع، دستور داد که تا زمان مشخص شدن حکم، لوچو گونسالس باید محدوده حداقل فاصله 500 متری با آندریا را رعایت کند. ضمن اینکه برای 90 روز اجازه دیدار با فرزندانش را نخواهد داشت و باید 937 دلار هم برای مخارج آنها بپردازد.

دیدگاه‌ها