کد خبر : 1481071 | 24 آذر 1396 ساعت 17:15 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

آماری از 15دقیقه های ابتدایی و انتهایی

آغازهای خوب و پایان های بد پرسپولیس (جدول)

پرسپولیس توانست با گلی که گادوین منشا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند در دقیقه 35 از حریف پیش بیفتد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی آمار گل های زده و خورده تیم ها در نیم فصل اول لیگ هفدهم را در بازه های زمانی 15 دقیقه ای بررسی می کنیم، به آمار جالبی می رسیم که مرور آنها خالی از لطف نیست. اینکه کدام تیم ها در 15 دقیقه ابتدایی بازی های خود را با گل زده آغاز کرده اند و کدام تیم ها در این مدت استحکام بیشتری داشته اند. یا اینکه در 15 دقیقه پایانی بازی ها کدام تیم ها موفق به تغییر نتیجه شده اند و کدام تیم ها نتیجه را از دست داده اند.


گسترش فولاد تنها تیمی است که در 15 دقیقه های آغازین گلی دریافت نکرده و همیشه شروع مطمئنی داشته است. فولاد خوزستان که یکی از میزبانان بدون باخت در نیم فصل اول بوده، هیچگاه موفق به گلزنی در این مدت زمان نشده است. پیکان دیگر میزبان بدون باخت نیز با 5 گل خورده ضعیف ترین شروع را بین تیم های لیگ هفدهم داشته است. این تیم به همراه سپیدرود در مجموع با 8 گل زده و خورده در 15 دقیقه های ابتدایی بیشترین نوسان را داشته اند.


اما در 15 دقیقه های پایانی سیاه جامگان با 10 گل خورده و تراکتورسازی و ذوب آهن با 9 گل خورده متزلزل بوده اند و با این گلها نتیجه بازی را از دست داده اند. پیکانی ها نیز تنها تیمی هستند که در این مدت گلی دریافت نکرده اند و ثبات خوبی در پایان بازی های خود داشته اند. ذوب آهن با 7 گل زده و استقلال با یک گل زده بیشترین و کمترین گل های زده در 15 دقیقه های پایانی داشته اند. شاگردان قلعه نویی در مجموع با 17 گل زده و خورده بیشترین نوسان را در 15 دقیقه های پایانی تجربه کرده اند.

 

1260080

 

دیدگاه‌ها