کد خبر : 1481190 | 25 آذر 1396 ساعت 07:59 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

در آینده می گویند بادرانی هستی یا سرخابی؟

گفت و گو با تنها مدیرعامل زن فوتبال ایران

بادران حریف پرسپولیس در مسابقه دیروز ، از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برد .

گفت و گو با تنها مدیرعامل زن فوتبال ایران 

به گزارش "ورزش سه" ، بادرانی ها تیمی قدرتمند و منظم بودند که به خصوص در نیمه اول برای سرخپوشان دردسر جدی ایجاد کردند و البته حضور هواداران شان فضای فوق العاده ای در آزادی ایجاد کرد


به بهانه دیدار بادران و پرسپولیس ، “ورزش سه “ مصاحبه ای با  موسوی ، مدیرعامل بادران انجام داده است. بانویی که تنها مدیرعامل زن در فوتبال ماست و البته سری پرشور دارد : 

 

 

*نظرتان درباره بازی دیروز چیست ؟


فکر میکنم بازی بسیار خوبی بود . تیم ما بازی بسیار خوبی ارائه کرد . پرسپولیس هم با تمام توان خود بازی کرد . به گفته ی خود آقای برانکو بازی بسیار سختی داشتند و به هر قیمتی برد می خواستند  که این نشان از قدرت تیم ما می دهد . ما از تیم مان بسیار راضی بودیم و معتقدم اگر داور آن پنالتی نا حق را نمیگرفت ، بازی به ۱۲۰ دقیقه میرسید و ما امیدوار به برد بودیم . 

 

*تیمتان بازی بسیار روان و فوتبال قابل قبولی ارائه داد . برای رسیدن به این نتیجه چه الگویی رو در پیش گرفتید ؟


مسلما مهم ترین عامل ، رسیدن به خود باوری مجموعه ی بادران و بچه های ماست . ما به این حقیقت که موفقیت حاصل تلاش مضاعف هست ایمان داریم . مسلما تیم بزرگ پرسپولیس بیشتر از ما کار کرده و با حمایت و بودجه ی دولتی و همچنین با داشتن بازیکن و مربی خارجی قدرتمند ، توانست برنده این بازی باشد؛ ولی ما هم بخش خصوصی هستیم و در جهت محبوبیت هر چه بیشتر بادران قدم برمی داریم . دیروز نگذاشتند ما پارچه ها و شعارهایمان را به استادیوم بیاوریم . شعار ما بادران محبوب ایران هست و بر همین مبنا تیم دوست داشتنی ای خواهیم ساخت و این را تاکید می کنم در سالهای آینده روزی خواهد رسید که به جای اینکه بگویند استقلالی هستی یا پرسپولیسی ، بگویند بادرانی هستی یا طرفدار تیم دیگر ؟ مطمئنا با تلاش هر چه بیشتر به سوی هدفمان حرکت میکنیم و به آن خواهیم رسید .

 

1260174

 

 

*خانم موسوی ، امروز هوادار زیادی به ورزشگاه آزادی کشاندید . آیا با تمهیدات این حجم از هوادار را به استادیوم آوردید یا خود جوش آمدند ؟

 

با همت دکتر قربانیان و محمد ربیعی تیم ما به یک خود باوری رسیده است و نشان از قدرت ما میدهد . به همین دلیل است که ما هوادار بسیار زیادی توانستیم جمع کنیم . تمامی این هوادارن با قلب خود و با عشق خود به بادران ، برای دیدن بازی به استادیوم آزادی آمدند که بنده تشکر ویژه ای از همه آن ها دارم . در ضمن نصف هواداران ما خانم هستند که به دلیل ممنوعیت ورود بانوان به استادیوم ، اجازه دیدن بازی را پیدا نکردند .

 

 

*و سوال آخر .....با توجه به اتفاقات افتاده در نیم فصل اول مسابقات لیگ یک ، چه مقدار امیدوار به صعود به لیگ برتر هستید ؟

 

امیدوار به صعود هستیم و به طور حتم صعود می کنیم . نه تنها امید به قهرمانی در لیگ یک داریم ، بلکه امیدوار هستیم با صعود به لیگ برتر ، قهرمانی در آن جا هم تجربه کنیم . هر چند در این راه حواشی زیادی برایمان در داخل و خارج از زمین فوتبال به وجود می آورند؛ ولی ما با بهتر بودنمان بر تمامی این اتفاقات و حواشی غلبه خواهیم کرد .

 

 

دیدگاه‌ها