کد خبر : 1481216 | 25 آذر 1396 ساعت 09:32 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

چرا یحیی درباره مازادها عقب نشینی کرد؟

سرمربی تیم تراکتورسازی در اقدامی قابل توجه بازیکنانی که خودش در لیست مازاد قرار داده بود را به تیم برگرداند!

چرا یحیی درباره مازادها عقب نشینی کرد؟

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از اتفاقات عجیب چند روز گذشته فوتبال ایران بازگشت چند بازیکن مازاد تراکتورسازی به تمرینات بود. با اینکه یحیی  گل محمدی پیش از این اعلام کرده بود محمد نوری، شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی و سینا عشوری در لیست مازاد هستند؛ اما ناگهان غیر از سینا عشوری همه نفرات به تمرینات برگشتند تا خیلی ها بحث عقب نشینی گل محمدی را مطرح کنند.


واقعیت این است که کنار گذاشتن محمد ابراهیمی و سینا عشوری برای گل محمدی تبعاتی داشت و به همین خاطر برخی هواداران ناراضی با حضور در تمرینات تراکتورسازی شعارهایی را علیه سرمربی تیم سر دادند. از این رو در صفحات مجازی نیز هواداران نارضایتی خود از این تیم تصمیم را اعلام کردند.


در این شرایط ابراهیمی نیز از رفتارهای گل محمدی ناراحت بود و به همین دلیل جلسه ای را با مدیرعامل باشگاه برگزار کرد. در نهایت بعد از صحبت هایی که آجرلو با ابراهیمی انجام داد قرار بر بازگشت او به تمرینات شد. جالب اینکه بعد از جلسه مذکور اعلام شد محمد نوری و شهرام گودرزی نیز به تمرینات برمی گردند تا عقب نشینی گل محمدی از تصمیم قبلی خود کاملا مشخص شود.


در این باره گفته می شود مصطفی آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی برای بازگشت ابراهیمی، نوری و گودرزی وساطت کرده و با توجه به اینکه چند بازیکن مد نظر گل محمدی نیز هنوز جذب نشده اند، سرمربی تراکتورسازی رضایت داده تا این نفرات در تمرینات حاضر شوند و کارشان را در تراکتورسازی ادامه بدهند.


البته درباره محمد ابراهیمی کمی قصه متفاوت است. مهاجم باتجربه تراکتورسازی فشار هواداران را نیز برای بازگشت خود داشت. تعداد کثیری از این هواداران از جدایی ابراهیمی ناراحت بودند و به همین خاطر در برخورد با گل محمدی خواهان بازگشت ستاره محبوب خود شدند.


حال باید دید با شرایط موجود آینده تراکتورسازی در لیگ برتر چطور رقم می خورد.

دیدگاه‌ها