کد خبر : 1481222 | 25 آذر 1396 ساعت 10:12 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: علت جدایی نیمار را می‌دانم

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا مدعی شد که جدایی نیمار از بارسلونا به مقصد پاری سن ژرمن را درک می‌کند، هر چند که این انتقال به بارسا ضربه سختی زد.

پیکه: علت جدایی نیمار را می‌دانم

به گزارش "ورزش سه"، نیمار 25 ساله در ماه آگوست از بارسا جدا شد و با 222 میلیون یورو به بارسلونا پیوست. در حالی که ستاره برزیلی در لیگ فرانسه درخشان ظاهر شده، بارسلونا نیز عملکرد خوبی داشته و شکست ناپذیر به روند خوبش ادامه داده است. حال پیکه که پیش از انتقال نیمار از ماندن او در بارسا خبر داده بود، مدعی شد که جدایی نیمار را درک می‌کند.

 

1260209

 

 

او گفت:" شما همیشه سعی می‌کنید بهترین عملکرد را برای باشگاهتان داشته باشید و روابط دوستانه ای با هم تیمی ها داشته باشید. رابطه من و نیمار خیلی نزدیک بود. هر چند که جدایی او ضربه سختی به باشگاه زد. به عنوان یک دوست، تصمیم او را برای رفتن به پاریس درک می‌کنم. سعی می‌کنم رابطه ام با او خوب باشد. به عنوان یک هوادار بارسا، جدایی او ضربه سختی به تیم ما زد و من درک می‌کنم که چرا هواداران بارسلونا از این بابت ناراحت هستند."

پیکه معتقد است که نیمار برای بردن توپ طلا راهی پاری سن ژرمن شد. او گفت:" پیدا کردن بازیکنی که سال‌ها در یک باشگاه بماند دشوار است. آنها به انگیزه بالایی نیاز دارند، آنها می‌خواهند برای چیزهای جدید بجنگند. می‌دانم که نیمار می‌خواست توپ طلا را ببرد بنابراین به نظرم طبیعی بود که او راهی پاری سن ژرمن شد که ستاره تیم باشد."

دیدگاه‌ها