کد خبر : 1481229 | 25 آذر 1396 ساعت 10:28 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

اورسجی، با 33 رای برنده انتخابات 

جانشین مقصودلو در فدراسیون کبدی مشخص شد

عباس اورسجی به عنوان رییس جدید فدراسیون کبدی انتخاب شد.

جانشین مقصودلو در فدراسیون کبدی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی از ساعت 10 صبح امروز در آکادمی ملی المپیک به ریاست محمدرضا داورزنی، معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان آغاز شد.


مجمع در شرایطی آغاز شد که محمدرضا مقصودلو از ابتدای تاسیس این فدراسیون ریاست را برعهده داشت و 12 سال بر مسند ریاست نشسته بود. او به دلیل حاشیه هایی که در جریان رقابت های قهرمانی آسیا رخ داد، از حضور در انتخابات برای دوره جدید انصراف داد. 


رقابت قبل از شروع مجمع انتخاباتی بین 5 نفر بود. با این حال رمضان علی دولو قبل از شروع مجمع انصراف خود را اعلام کرد. روح الله رمضانی نیز بعد از اینکه پشت تربیون رفت و دقایقی به صحبت پرداخت؛ انصراف داد.

 

1260223


عباس اورسجی، علیرضا رحیمی و محمدرضا جواهری 3 کاندیدایی بودند که در حضور اعضای مجمع برنامه های خود را ارائه کردند. سپس رای گیری از 41 عضو مجمع انتخاباتی انجام شد تا یکی از این 3 نفر به عنوان رییس جدید فدراسیون معرفی شوند.


در نهایت عباس اورسجی، دبیر سابق فدراسیون کبدی با 33 رای به عنوان رییس جدید فدراسیون انتخاب شد تا در کل تاریخ دومین فردی باشد که بعد از مقصودلو به اتاق ریاست این فدراسیون راه پیدا می کند.


علیرضا رحیمی نیز 8 رای کسب کرد و جواهری نیز هیچ رایی کسب نکرد.

دیدگاه‌ها