کد خبر : 1481233 | 25 آذر 1396 ساعت 10:30 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس به دنبال هت‌تریک در یک چهارم جام حذفی!

پرسپولیسی ها تاکنون ۱۰ بار به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده و تنها ۳ بار در این مرحله، میزبان حریفان بوده اند‌.

پرسپولیس به دنبال هت‌تریک در یک چهارم جام حذفی!

به گزارش ورزش سه، حالا شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای چهارمین بار در آزادی مرحله یک چهارم نهایی را برگزار خواهند کرد و امیدوارند، برای سومین بار از آزادی به نیمه نهایی صعود کنند.

 

در فصل ۸۴-۸۵ سرخپوشان با هدایت آری هان عملکرد خوبی در میادین داشتند و در جام حذفی نیز به موفقیت هایی رسیدند. آن ها در مرحله یک چهارم نهایی به ملوان خوردند و این تیم را در نهم اردیبهشت ماه با سه گل مغلوب کردند. قرمز ها در نهایت و در مسابقه پایانی مغلوب سپاهان شدند و از صعود به فینال بازماندند.

 

یک فصل بعد نیمکت پرسپولیس به دنیزلی سپرده و وضعیت این تیم بهبود بخشیده شد و سرخ ها بار دیگر در قامت مدعی گام به جام حذفی گذاشتند. این بار حریف پرسپولیس در یک چهارم برق تهران بود و این بار، پرسپولیسی ها به زحمت و در ضربات پنالتی موفق به حذف این تیم شگفتی ساز گشتند.

 

سومین میزبانی پرسپولیسی ها در یک چهارم نهایی، در فصل ۹۰-۹۱ بود که آن ها دربی پایتخت را با استقلال تهران برگزار کردند و  با سه گل مغلوب رقیب سنتی شدند.

 

حال صنعت نفت چهارمین حریف یک چهارم نهایی پرسپولیس در جام حذفی خواهد بود و باید دید سرخ ها با برانکو ایوانکوویچ راهی مرحله بعدی خواهند شد یا خیر. نکته جالب این که سرمربی پرسپولیس در دو صعود قبلی خارجی بود و این موضوع شانس برانکو را بالاتر نیز می‌برد.

دیدگاه‌ها