کد خبر : 1481237 | 25 آذر 1396 ساعت 11:32 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا و رد ادعای اخیر مورینیو

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، صحبت های اخیر مورینیو را تکذیب کرد و مدعی شد که او هیچگاه از شاگردانش نخواسته روی بازیکنان حریف خطا کنند.

گواردیولا و رد ادعای اخیر مورینیو

به گزارش  "ورزش سه"، مورینیو اخیرا به انتقاد از گواردیولا و تاکتیک‌هایش پرداخته و مدعی شده که شاگردان پپ دائما شبیه سازی می‌کنند و سعی می‌کنند با خطا کردن بازی حریف را خراب کنند. اتحادیه فوتبال انگلیس از مورینیو خواسته درباره صحبت های این هفته اش توضیحاتی ارائه کند و حالا گواردیولا نیز این ادعا را رد کرد.

 

 

1258791

 

 

او گفت:" نمی‌دانم چند خطا در زمین انجام دادیم؛ ولی فکر می‌کنم وقتی 70 درصد مالکیت توپ در اختیار شما باشد، نمی‌توانید خطا کنید. وقتی توپ در اختیار ماست، همدیگر را می‌زنیم! فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی در فوتبال شدنی باشد. نمی‌دانم از لحاظ آماری اوضاع چگونه است؛ ولی فکر نمی‌کنم این موضوع شدنی باشد.

 

من هیچگاه، هیچگاه، هیچگاه به بازینکانم نگفتم که روی بازیکنان حریف خطا کنند. می‌توانید از بازیکنان بپرسید، از همین بازیکنان و شاگردان قدیمی ترم. من اهل اینطور مسائل نیستم."

 

گواردیولا درباره اینکه آیا تیمش می‌تواند روند شکست ناپذیری را حفظ کند گفت:" این اتفاق رخ نخواهد داد. این رکورد استثنایی مربوط به تیم فوق العاده آرسن ونگر در سال 2004 است. ما قطعا شکست خواهیم خورد. امروز شرایط به کلی متفاوت است و شدت بازی ها بیشتر شده است. روند ما یک استثنا است و این عملکرد ما طبیعی نیست."

دیدگاه‌ها