کد خبر : 1481245 | 25 آذر 1396 ساعت 11:13 | 57.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه DN Mundo از ایران

کارلوس "کوروش" شد

سایت معتبر پرتغالی در گزارشی جالب به سفر 90 ساعته یکی از خبرنگارانش به ایران اشاره کرد و مدعی شد به سرمربی پرتغالی لقب کوروش داده شده است.

کارلوس "کوروش" شد

به گزارش "ورزش سه"، سفر چند خبرنگار و عکاس سایت پرتغالی DN Mundo به ایران برای تهیه گزارش از این کشور پیرامون همکاری هفت ساله با کارلوس کی روش و سفر دوباره به جام جهانی و رویارویی با تیم ملی پرتغال در گروه C بازتاب جالب توجهی در این سایت معتبر داشت، جایی که خبرنگار حاضر در ایران در گزارشی با تیتر 90 ساعت در ایران به زیبایی ها، بازارها، صنایع دستی و از همه مهمتر به کارلوس که لقب  "کوروش" گرفته است، اشاره کرد.


در این گزارش علاوه بر مصاحبه با چند ایرانی، خبرنگاران حاضر در تهران گفتگویی با آرین قاسمی مترجم سرمربی تیم ملی داشتند و اتفاقا ناهار هم آبگوشت مهمان آرین بودند. قاسمی در بخشی از صحبت های خود گفت: «مردم در مورد جام جهانی و حضورمان در روسیه هیجان زده هستند، مثلا برای دیدار با پرتغال. آنها فکر می کنند ما با کی روش شانس داریم، چون می داند پرتغال چطور بازی می کند».


نماینده سایت DN Mundo  از محبوبیت ویژه کی روش در ایران تعجب کرده و نوشت:« تابلوهای تبلیغاتی با تصاویر کی روش نشان از محبوبیت این چهره در میان مردم ایران دارد. در سطح شهر و همین طور عکس های روی در و دیوار بعضی از مغازه ها و فروشگاه ها اختصاص به کارلوس داشت، حتی بسیاری به این مربی لقب "کارلوس کوروش" را دادند که نشان از اهمیت بالای این مربی در میان ایرانی ها داشت چون کوروش یکی از پادشاهان ایرانی‌ است».

 

1260230

دیدگاه‌ها