کد خبر : 1481253 | 25 آذر 1396 ساعت 12:32 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: علت صدرنشینی سیتی، خریدهای خوب است

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی مدعی شد که فصل نقل و انتقالات خوبی که سیتی پشت سر گذاشت باعث صدرنشینی این تیم است.

کونته: علت صدرنشینی سیتی، خریدهای خوب است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی صدرنشین فصل قبل لیگ برتر بود و حالا این فصل در رده سوم قرار گرفته و فاصله قابل توجهی با منچسترسیتی پیدا کرده است. آبی های لندنی در 7 بازی از 5 بازی اخیرشان به پیروزی رسیده اند؛ ولی کونته معتقد است که به خاطر اینکه سیتی در تابستان بسیار خوب تقویت شده، این اختلاف بین دو تیم ایجاد شده است.

 

1256026

 

 

او گفت:" مطمئنا سیتی در تابستان پیشرفت خیلی خوبی کرد. پیشرفت آنها چشم گیر بود. ولی وقتی بازیکنانی مثل ادرسون، یک گلر بسیار عالی، همینطور واکر، سپس مندی، برناردو سیلوا و در نهایت دانیلو را جذب می‌کنید، قطعا تیمتان تقویت چشمگیری شده است. تکرار می‌کنم، اگر بتوانید این بازیکنان را بخرید، پیشرفت چشمگیری کرده اید."

 

کونته درباره احتمال جدایی داوید لوئیز گفت:" فکر می‌کنم هر بازیکنی باید خوشحال باشد که برای چلسی بازی می‌کند؛ ولی ماندن در ترکیب چلسی کار ساده ای نیست. یعنی شما باید در یک تیم بزرگ باشید، در یک تیم بزرگ. مربی فقط می‌تواند درباره 11 بازیکن تصمیم گیری کند. این طبیعی است. اینکه شما می‌پرسید آیا یک بازیکن خوشحال است یا نه، این سوال من را اذیت می‌کند زیرا فکر می‌کنم همه ما باید خوشحال باشیم که در این تیم و در این جو حضور داریم."

دیدگاه‌ها