کد خبر : 1481265 | 25 آذر 1396 ساعت 12:31 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

تغییراتی که در بوشهر جواب داد

جام حذفی/ ایرانجوان لقمه گلوگیر آبی‌ها

روز دوشنبه استقلالی ها باید به مصاف ایرانجوان بوشهر بروند. تیمی که بعد از بازی های هفته ششم لیگ دسته اول به طور کامل متحول شد.

جام حذفی/ ایرانجوان لقمه گلوگیر آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، روز دوشنبه استقلالی های تهران باید به مصاف حریفی بروند که در ماه های اخیر تغییرات مثبتی داشت. ایرانجوان بوشهر که در هفته اول لیگ دسته اول خود را به عنوان یکی از نامزدهای سقوط به دسته دوم مطرح کرده در نهایت توانست با تغییراتی که در خود ایجاد کرد جهش قابل توجهی در جدول امتیازات به نام خود بزند. 


بوشهری ها که این روزها بازیکنان مطرحی همچون حسین ماهینی، مهدی طارمی و مهدی قائدی را در تیم های استقلال و پرسپولیس دارند در بازی های ابتدایی لیگ و تا پایان هفته ششم تنها 2 امتیاز به دست آورده بودند. کسب میانگین 0.3 امتیازات از هر بازی باعث شد تا این تیم در رده هفدهم جدول رده بندی قرار بگیرد و در نهایت اقدام به تغییر کادر فنی خود کند. 


اتفاقات مثبت از این به بعد برای بندرنشینان افتاد و آنها تغییرات مثبت خود را در هر دیدار به نمایش می گذاشتند. از زمان تغییر سرمربی در بوشهر، این تیم در 11 دیدار به میدان رفته و توانست 16 امتیاز به دست بیاورد. به نوعی می توان گفت جنوبی ها، میانگین کسب امتیازات خود را از 0.3 به 1.45 ارتقا داده است.


ایرانجوان بوشهر که در آخرین دیدار خود برابر مس کرمان شکست را پذیرفت هم اکنون از تیم های 18 امتیازی محسوب می شود که در رده سیزدهم لیگ دسته اول قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها