کد خبر : 1481274 | 25 آذر 1396 ساعت 13:09 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

فقط احتمال کسر جریمه مالی وجود دارد

محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس رفع نمی‌شود؟

از صبح روز گذشته قرار بود که پرسپولیسی ها با یک سوپرخبر خوب مواجه شوند، موضوعی که اتفاق نیفتاد هرچند دیگر مشخص شد این خبر مربوط به مهدی طارمی و ماجرای ریزه اسپور است.

محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس رفع نمی‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" قرار بود روز گذشته خبری مهم در رابطه با مسایل مربوط به محرومیت مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس در پرونده ریزه اسپور منتشر شود؛ اما تا این لحظه این خبر به صورت رسمی و قطعی اعلام نشده است. ماجرا اما مذاکرات باشگاه پرسپولیس با مدیران باشگاه ریزه اسپور بود و اخبار و شایعات زیادی هم منتشر شد از جمله اینکه محرومیت طارمی کم می شود یا جریمه کاهش خواهد یافت و از همه مهمتر اینکه گفته شد محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات نیز ممکن است از بین برود. در این رابطه یک کارشناس حقوقی به "ورزش سه" گفت:« این پرونده دو وجه متفاوت دارد. یک بخش آن مذاکرات باشگاه پرسپولیس با ریزه اسپور درباره شکایت این باشگاه است و بخش دیگر هم مساله محکومیت فیفا به دلیل نقض قوانین است.»


او افزود:« ممکن است پرسپولیسی ها بتوانند رضایت ریزه اسپور را کسب کرده و از جریمه مالی کم کنند یا آنرا با شرایط خاصی به ریزه اسپور بدهند؛ اما درباره این که بتوان رای فیفا را شکست بعید به نظر می رسد. چرا که فیفا رای را به خاطر نقض قوانین خودش صادر کرده است و این موضوع ربطی به بازپس گیری شکایت ریزه اسپور ندارد.»


این کارشناس حقوقی همچنین اضافه کرد:« البته از آن جایی که پرسپولیسی ها با دادگاه عالی ورزش cas شکایت کرده اند ممکن است این دادگاه در تجدید نظر رای فیفا را بشکند؛ اما اینکه این موضوع در مذاکره با ریزه اسپور حل شود بعید به نظر می رسد.»

دیدگاه‌ها