کد خبر : 1481280 | 25 آذر 1396 ساعت 13:35 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

خونه به خونه بابل – گسترش فولاد تبریز

جام حذفی/ لذت صعود آزاد با آقا فیروز

گسترش فولاد در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف تیم دسته اولی خونه به خونه بابل برود. دیداری که برتری در آن می تواند به روند صعود شاگردان کریمی سرعت دهد.

جام حذفی/ لذت صعود آزاد با آقا فیروز

به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولاد تبریز در بازی های این فصل لیگ برتر دو روی متفاوت داشت. ضعف مفرط این تیم در نتیجه گیری تحت مربیگری لوکا بوناچیچ باعث شد تا آنها هفته های ابتدایی لیگ را در قعر جدول بگذرانند اما پس از مدتی و با حضور سرمربی جدید، تبریزی ها توانستند به شرایط خوب برسند و با پیروزی های پیاپی به میانه های جدول صعود کنند. صعودی که می تواند با برتری آنها در بازی یک چهارم نهایی شیرین تر هم شود.


گسترشی ها پیش از این در بازی های جام حذفی برابر دو تیم بالانشین لیگ یکی قرار گرفتند و با برتری مقابل آنها نشان دادند راه پیروزی بر تیم های لیگ یکی را خوب بلد هستند. آنها در مرحله اول برابر تیم صدرنشین یعنی نفت مسجد سلیمان قرار گرفتند و در مرحله دوم نیز مقابل اکسین البرز بازی کردند و در نهایت موفق شدند خود را به مرحله یک چهارم نهایی برسانند.


اما در لیگ برتر و در 8 دیدار ابتدایی، لوکا بوناچیچ مسئولیت فنی آبی و زردها را برعهده داشت. آنها در 8 بازی ابتدایی تنها توانستند 7 امتیاز به دست بیاورند تا تیم شانزدهم جدول رده بندی نام بگیرند. اما نقل و انتقالاتی به موقع روی نیمکت تبریزی ها اتفاق افتاد و فیروز کریمی حکم سرمربیگری گسترش فولاد را به نام خود زد.


پس از حضور کریمی، گسترشی ها در 7 دیدار به میدان رفتند و 13 امتیاز به دست آوردند تا هم اکنون با جهشی فوق العاده خود را به میانه های جدول و رده هشتم برسانند. گسترشی ها در صورتی که بتوانند برابر خونه به خونه به برتری برسند به عنوان یکی از چهار تیم نهایی جام حذفی معرفی می شوند. دیداری که باید برای انجام آن خود را به بابل و ورزشگاه هفتم تیر برسانند.


ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که رودررویی فیروز کریمی و جواد نکونام به عنوان دو پاسی قدیمی از جذابیت بالایی برخوردار است. مقابله ای که یک مربی کارکشته و باتجربه را برابر یک مربی جوان و البته خوشنام قرار می دهد.

دیدگاه‌ها