کد خبر : 1481289 | 25 آذر 1396 ساعت 14:12 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال با شکایت مرفاوی از آسیا حذف می‌شود؟

شکایت صمد مرفاوی برای دریافت مطالبات خود از استقلال وارد فاز جدیدی شده است که تا امروز همچنان از طرف فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال پنهان شده تا بتوانند برای آن راهکاری سریع پیدا کنند.

استقلال با شکایت مرفاوی از آسیا حذف می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی برای پیگیری طلب ٦ سال قبل دو جلسه هم با افتخاری داشت که با پیشنهاد عجیب مدیر عامل استقلال مواجه شد: « تخفیف ٦٠-٧٠ درصدی.» این درخواست به هیچ عنوان مورد قبول مرفاوی نبود و حتی باعث عصبانیت او هم شد و در اظهار نظری تند گفته بود که استقلالی ها با کلاهبرداری مجوز حضور در اسیا را گرفته و با طلبکاران خود تسویه حساب نکرده اند. حالا کنفدراسیون آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال از آنها خواسته تا در مورد این مطالبات مدارک واقعی و مستند خود را ارائه بدهند و اگر طی روزهای آینده نتوانند مدارک مستدل نشان بدهند دردسر بزرگی برایشان به وجود خواهد آمد. نکته جالب توجه در شکایت مرفاوی اینجاست که حکم کسر امتیاز و محرومیت استقلال را ٦ سال قبل محمد مهدی نبی به عنوان دبیر کل امضا کرد ولی کمیته انضباطی و سازمان لیگ - حتی در زمان مدیریت تاج- این حکم را نادیده گرفتند و حالا نبی به عنوان مسئول صدور مجوز حرفه ای باشگاه های ایرانی در اسیا نه تنها حکم امضا شده خود را نادیده گرفت که حتی تایید کرده است که استقلال بدهی ندارد.


کنفدراسیون فوتبال اسیا حتی درنوع عملکرد و تاییدات نبی هم حساس شده است که چطور این حکم های قطعی به سادگی پنهان شده است. با توجه به شکایت مرفاوی و عدم توجه تاج ، نبی و افتخاری به حکم قطعی قبلی ، استقلال و فدراسیون با چالش جدی در این روزها مواجه خواهند شد ، حتی به قیمت خروج استقلال از لیگ قهرمانان آسیا.

 

 

دیدگاه‌ها